Comanda actuala de cumpărare a mașinii din dealership:
CMD:buyvehicle(playerid, params[])
{
if(gPlayerLogged[playerid] == 0) return SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTRED, "You need to login first.");
if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) return SCM(playerid,COLOR_WHITE,"{FFB870}Please get out of the car.");
if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 7.0, 321.6544,-1521.1111,36.0391))
{
if(PlayerInfo[playerid][pLevel] < 3) return SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, "{FFB870}You need to be level 3 to buy a vehicle.");
ShowPlayerDialog(playerid,DIALOG_CARBUY, DIALOG_STYLE_LIST, "Vehicle:", "Low VehiclesnMedium VehiclenSport VehiclesnBikenAir vehiclesnSpecial Vehicles", "Select", "Close");
}
else return SCM(playerid,COLOR_WHITE,"{3850F1}You have to be at a vehicle dealership.");
return 1;
}
Cel mai amplu răspuns a fost acesta:
Daca doresti sa faci ca pe B-ZONE, ai nevoie de DIALOG_STYLE_MSGBOX si dupa aceea sa folosesti DIALOG_STYLE_INPUT.
Nu e ceva chiar foarte complicat.
#define DIALOG_DSHIP 1
public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[])
{
if(dialogid == DIALOG_DSHIP)
{
if(!response) return 1;
ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_DSHIP + 1, DIALOG_STYLE_INPUT, "DealerShip", "Scrie mai jos ID-ul masinii dorite", "Next", "Cancel");
return 1;
}
if(dialogid == DIALOG_DSHIP + 1)
{
if(!response) return 1;
if(strcmp(params, "411", true) == 0) GiveCar(playerid, Infernus); //Sau cum ai in GM
if(strcmp(params, "412", true) == 0) GiveCar(playerid, Voodoo); //Sau cum ai in GM
//etc
return 1;
}
return 0;
}
CMD:dealership(playerid, params[])
{
new dship[2048];
strcat(dship, "(411)Infernus 975.000.000$ t| (412)Voodoo 350.000.000$");
//etc
ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_DSHIP, DIALOG_STYLE_MSGBOX, "Buy Vehicle", dship, "Forward", "Cancel");
return 1;
}
Question
Gawitkkk
Văd că celălalt topic mi-a fost închis, de cine? Nu știu, însă vă mulțumesc că așa "ajutați" voi.
Refac încă odată topicul..
- Problema intalnita (descriere): Nu este o problemă, ci o întrebare.
În prezent, sistemul meu de dealership (comanda /buyvehicle) funcționeaza pe DIALOG_STYLE_LIST (poza).
Și aș vrea să îl mut pe DIALOG_STYLE_INPUT, și aș vrea să arate ceva de genu(poza).
- Ero(area / rile) / warning-(ul / urile): -
- Liniile de cod / sursa / script-ul(obligatoriu):
Comanda actuala de cumpărare a mașinii din dealership:
Cel mai amplu răspuns a fost acesta:
Daca doresti sa faci ca pe B-ZONE, ai nevoie de DIALOG_STYLE_MSGBOX si dupa aceea sa folosesti DIALOG_STYLE_INPUT.
Nu e ceva chiar foarte complicat.
Dar îmi dă următoarea eroare la compilare: Poza
Link to comment
Share on other sites
11 answers to this question
Recommended Posts