Jump to content

Conditiile


eXorcism

Recommended Posts

Astazi voi vorbi despre conditiile utilizate în sa-mp.

Conditii.

-> if ( daca )

-> else ( sau )

-> switch ( schimba )

-> assert ( afirma )

if

Conditia if se foloseste impreuna cu operatori.

Conditia comanda scriptului, daca x = 1 executi asta.

Ex:

[pawn]

main( )

{

    new VarX = random( 40 );

    if( VarX != 0 )

    {

        printf( "VarX este egal cu %d.", VarX );

    }

}

[/pawn]

Explicatie:

Creez o noua variabila.
Ii pun o valoare random.
Daca VarX nu este egal cu 0 printez "VarX este egal cu %d"
else Conditia else se foloseste impreuna cu operatori si cu conditia if câteodata. Conditia comanda scriptului, sau x = 0 executi asta. Ex: [pawn] main( ) {     new VarX = random( 40 );     if( VarX != 0 )     {         printf( "VarX este egal cu %d.", VarX );     }     else print( "VarX este egal cu 0." ); } [/pawn] Explicatie:
Creez o noua variabila.
Ii pun o valoare random.
Daca VarX nu este egal cu 0 printez "VarX este egal cu %d".
Daca VarX este egal cu 0 printez "VarX este egal cu 0".
switch Conditia switch se foloseste cu case si default. Conditia schimba valorile pana gaseste o valoare care este prestabilita. Ex: [pawn] main( ) {     new VarX = random( 50 );     switch( VarX )     {         case 0: print( "VarX este egal cu 0." );         case 1, 2, 3: print( "VarX este egal cu 1, 2 sau 3");         case 4..40: printf( "VarX este egal cu %d", VarX );         default: print( "VarX nu este egal cu 0 sau valori cuprinse intre 1 si 40" );     } } [/pawn] Explicatie:
Creez o noua variabila.
Ii pun o valoare random.
Schimb valorile lui VarX, prima data daca VarX == 0 printez VarX este egal cu 0, daca valoarea este 1, 2 sau 3 printez "VarX este egal cu 1, 2 sau 3", daca valoarea este cuprinsa intre 4 si 40 printez "VarX este egal cu %d", daca nu este niciuna dintre conditii printez "VarX nu este egal cu 0 sau valori cuprinse intre 1 si 40".
assert Conditia switch se foloseste cu operatorii. Conditia returneaza în momentul în care se executa. Ex: [pawn] main( ) {     new VarX =  50;     assert( VarX == 50 ); } [/pawn] Explicatie:
Creez o noua variabila.
Ii pun valoarea 50.
Daca VarX este egal 50 returnez fortat.

Cam asta a fost tutorialul.

Nu sti ce este acela un operator? apasa aici.

I'm back bitches.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. For more details you can also review our Terms of Use and Privacy Policy.