Guest serhyo Posted September 24, 2010 Posted September 24, 2010 am o mare problema.Toate obiectele care leam adaugat pe server sunt invizibile de la distanta,devin vizibile doar cand te apropii de ele...ce sa fac?va rog,ajutati-ma!
suter Posted August 4, 2011 Posted August 4, 2011 Aceasi problema o am si eu am facut cum a zis Farse insa tot nu merge ma puteti ajuta vrg ma chinui la aceasta problema de mai bine de 2 saptamani si nu reusesc sa ii dau de cap!!!! :-(
Ch1NeZu Posted August 4, 2011 Posted August 4, 2011 in sa-mp 0.3c s-a mai adaugat un parametru "DrawDistance" uite aicihttp://wiki.sa-mp.com/wiki/CreateObject Samp.OnlyPro.ro - RolePlay - Join Us !
[RDE]Secret Posted August 5, 2011 Posted August 5, 2011 baga in server.cfg[pawn]stream_distance 300.0[/pawn] youtube.com/secretofficial1 < - SECRET CHANNEL !
MnX_Lucy Posted August 5, 2011 Posted August 5, 2011 poate ca e bagat pe host de linux si obictele de windows
Question
Guest serhyo
am o mare problema.Toate obiectele care leam adaugat pe server sunt invizibile de la distanta,devin vizibile doar cand te apropii de ele...ce sa fac?va rog,ajutati-ma!
7 answers to this question
Recommended Posts