Salut, te poti folosii de functia SetPlayerName ("SetPlayerName(playerid, const name[])").
Faci comanda /acover, si pui sscanf.
Exemplu:
cmd:acover(playerid, params[]) {
new name[30];
verificam daca a folosit comanda /acover sa ii dea un astfel de mesaj in caz ca nu a pus si al doilea string ("[cover name]") --> if(sscanf(params, "s[25]",name)) return SCM(playerid, COLOR_GREY, "CMD: {FFFFFF}/acover [cover name]");
facem o verificare daca cover name-ul depaseste limita setata de catre samp implicita (1-24 de caractere), sa ii returneze pe chat un mesaj >> if(strlen(name)< 1 || strlen(name) > 24) return SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, "[EROARE]: Introdu un nume cuprins intre 1-24 caractere.");
SetPlayerColor(playerid, -1); <-- ii setam culoarea numelui.
SetPlayerSkin(playerid, 1+random(100)); <-- ii dam un skin random la jucator.
SetPlayerName(playerid, name); <-- setam numele.
new string[128]; <-- cream o variabila noua pe care dorim sa o formatam pentru mesajul de jos care ne va spune ca totul a functionat bine si cu ce nume suntem sub acoperire.
format(string, sizeof(string), "[ACOVER]: Incepand de acum esti sub acoperire sub numele de %s.", name); <-- este optional acest cod, aici doar ii spune pe chat daca totul a functionat cu succes si ii spune cu ce nume este jucatorul acum sub acoperire
SCM(playerid, COLOR_WHITE, string); <-- aici trimitem pe chat string-ul pe care l-am formatat mai sus.
return 1; <-- aici returnezi
}
Sper ca ti-a fost de folos acest tutorial, spor <3.