Jump to content
  • 0

Eroare la tutorial


Jinks

Question

Salut, mi-a venit in minte sa pun un tutorial asemanator bugged pe gamemode-ul meu insa imi apar urmatoarele erori, imi puteti spune rezolvarea?

Citat

                if(TutTime >= 1)
            {
            new TutTime += 1;
                if(TutTime == 3)
                {
                    SendClientMessage(i, COLOR_WHITE, "");
                    SendClientMessage(i, COLOR_WHITE, "");
                    SendClientMessage(i, COLOR_WHITE, "");
                    SendClientMessage(i, COLOR_WHITE, "");
                    SendClientMessage(i, COLOR_WHITE, "");

                        SetPlayerPosEx(i, 366.0407,-1892.6018,1.6999);
                        SetPlayerCameraPos(i, 558.3660,-1964.6206,85.2497);
                        SetPlayerCameraLookAt(i, 419.0543,-1888.1879,23.8108);
                        TogglePlayerControllable(i,0);
                        SendClientMessage(i, COLOR_WHITE, "Serverul rpg.Nume-Server.ro a fost deschis pe 18 martie 2016.");
                        SendClientMessage(i, COLOR_WHITE, "Sunt 100 case si 53 business-uri pe server, iar in dealership sunt disponibile 101 modele diferite de masini.");
                        SendClientMessage(i, COLOR_WHITE, "Daca joci pe rpg.Nume-Server.ro, ai siguranta ca nu vor fi resetate niciodata datele(wipe) niciodata asa cum se intampla pe alte servere.");
                        SendClientMessage(i, COLOR_WHITE, "Se fac updateuri frecvente la server, iar bugurile aparute sunt reparate rapid.");
                        SendClientMessage(i, COLOR_WHITE, "Adminii si helperii sunt bine alesi si te pot ajuta cu orice problema.");
                        SendClientMessage(i, COLOR_WHITE, "Intrebarile despre server le poti pune pe /n, iar daca ai o problema poti folosi /report.");
                        SendClientMessage(i, COLOR_WHITE, "In continuare iti vom prezenta cateva informatii despre joc.");
                }
                else if(TutTime == 15)
                {
                    SetPlayerPosEx(i, 1857.4175,-1847.2292,13.5815);
                    SetPlayerCameraPos(i, 1794.2242,-1819.9382,38.3741);
                     SetPlayerCameraLookAt(i, 1830.4750,-1840.9551,15.9818);
                    SendClientMessage(i, COLOR_WHITE, "");
                    SendClientMessage(i, COLOR_WHITE, "");
                    SendClientMessage(i, COLOR_WHITE, "");
                    SendClientMessage(i, COLOR_WHITE, "");
                    SendClientMessage(i, COLOR_WHITE, "");
                    SendClientMessage(i, COLOR_WHITE, "");

                        SendClientMessage(i, COLOR_WHITE, "Acesta este un magazin 24/7, magazin de unde poti cumpara mai multe lucruri utile:");
                        SendClientMessage(i, COLOR_WHITE, "- telefon - dupa ce cumperi un telefon, vei putea suna un player sau ii poti da sms.");
                        SendClientMessage(i, COLOR_WHITE, "- agenda telefonica - vei putea afla numerele de telefon ale altor playeri folosind comanda /number.");
                        SendClientMessage(i, COLOR_WHITE, "- credit pentru telefon - pe serverul nostru telefoanele folosesc credit pentru apeluri si sms-uri.");
                        SendClientMessage(i, COLOR_WHITE, "- walkie-talkie - walkie-talkie poate fi folosit pentru a discuta cu un grup de prieteni.");
                        SendClientMessage(i, COLOR_WHITE, "Te lasam pe tine sa descoperi ce altceva poti cumpara din magazine.");
                }
                else if(TutTime == 27)
                {
                    SetPlayerPosEx(i, 1223.5475,-1881.3280,30.6971);
                       SetPlayerCameraPos(i, 1199.0161,-1862.7023,46.3864);
                    SetPlayerCameraLookAt(i, 1220.9999,-1838.0793,29.3740);
                    SendClientMessage(i, COLOR_WHITE, "");
                    SendClientMessage(i, COLOR_WHITE, "");
                    SendClientMessage(i, COLOR_WHITE, "");
                    SendClientMessage(i, COLOR_WHITE, "");
                    SendClientMessage(i, COLOR_WHITE, "");
                    SendClientMessage(i, COLOR_WHITE, "");
                    {
                        SendClientMessage(i, COLOR_WHITE, "Aici poti da examen pentru a obtine permisul de conducere.");
                        SendClientMessage(i, COLOR_WHITE, "Nu stii cum sa ajungi aici? Nicio problema. Poti folosi comanda /gps si vei putea alege 'Los Santos DMV' din lista.");
                        SendClientMessage(i, COLOR_WHITE, "Comanda /gps poate fi folosita si pentru a afla unde sunt alte locatii importante de pe server.");
                        SendClientMessage(i, COLOR_WHITE, "Dupa ce vei lua examenul vei primi permisul de conducere, vei putea conduce masini, dar nu avioane sau barci.");
                        SendClientMessage(i, COLOR_WHITE, "Cand vei face level 3 vei putea cumpara si licenta pentru a putea conduce un avion, o barca sau pentru a cumpara arme.");
                        SendClientMessage(i, COLOR_WHITE, "Licentele vor expira dupa 100 ore de joc si va trebui sa dai examenele din nou pentru a le obtine.");
                }
                else if(TutTime == 39)
                {
                    SetPlayerPosEx(i, 414.1995,-1512.3070,31.5960);
                       SetPlayerCameraPos(i, 428.3816,-1493.0682,69.4719);
                    SetPlayerCameraLookAt(i, 338.5612,-1515.7255,45.6690);
                    SendClientMessage(i, COLOR_WHITE, "");
                    SendClientMessage(i, COLOR_WHITE, "");
                    SendClientMessage(i, COLOR_WHITE, "");
                    SendClientMessage(i, COLOR_WHITE, "");
                    SendClientMessage(i, COLOR_WHITE, "");
                    SendClientMessage(i, COLOR_WHITE, "");

                        SendClientMessage(i, COLOR_WHITE, "Aici este Dealership-ul, adica locul de unde poti cumpara masini.");
                        SendClientMessage(i, COLOR_WHITE, "Pentru a cumpara o masina personala ai nevoie de level 3 si de bani suficienti.");
                        SendClientMessage(i, COLOR_WHITE, "Cea mai ieftina masina este Bike $250,000, iar cea mai scumpa este Infernus si are pretul de $45,000,000.");
                        SendClientMessage(i, COLOR_WHITE, "Sunt disponibile 101 modele diferite de masini in dealership.");
                        SendClientMessage(i, COLOR_WHITE, "Dupa ce vei cumpara o masina personala vei putea incuia usile, o vei putea parca unde vrei si o vei putea localiza.");
                        SendClientMessage(i, COLOR_WHITE, "Vei putea deasemenea sa vinzi masina sau sa faci schimb de masini cu un alt player.");
                        SendClientMessage(i, COLOR_WHITE, "Poti detine maxim 2 masini personale sau 4 daca ai cont premium, iar toate masinile vor ramane spawnate.");
                        SendClientMessage(i, COLOR_WHITE, "Pana ajungi la level 3 poti munci la unul in joburile disponibile.");
                }
                else if(TutTime == 51)
                {
                       SetPlayerPosEx(i, -35.6509,-1152.9932,1.1770);
                    SetPlayerCameraPos(i, -74.3290,-1074.9336,18.7807);
                     SetPlayerCameraLookAt(i, -65.9360,-1128.8743,1.0781);
                    SendClientMessage(i, COLOR_WHITE, "");
                    SendClientMessage(i, COLOR_WHITE, "");
                    SendClientMessage(i, COLOR_WHITE, "");
                    SendClientMessage(i, COLOR_WHITE, "");
                    SendClientMessage(i, COLOR_WHITE, "");
                    SendClientMessage(i, COLOR_WHITE, "");

                        SendClientMessage(i, COLOR_WHITE, "Trucker (sofer de tir) este unul din cele 10 job-uri disponibile pe serverul nostru.");
                        SendClientMessage(i, COLOR_WHITE, "La acest job trebuie sa livrezi marfa dintr-un oras in altul.");
                        SendClientMessage(i, COLOR_WHITE, "");
                        SendClientMessage(i, COLOR_WHITE, "Pentru a vedea o lista cu joburile de pe server, foloseste comanda /jobs.");
                        SendClientMessage(i, COLOR_WHITE, "La toate joburile se castiga la fel de multi bani, cu exceptia jobului de detectiv unde nu se castiga bani.");
                        SendClientMessage(i, COLOR_WHITE, "Poti testa toate joburile pentru a testa care iti place mai mult.");
                        SendClientMessage(i, COLOR_WHITE, "Daca te plictisesti de un job, vei putea folosi comanda /quitjob pentru a renunta la el oricand.");

                else if(TutTime == 63)

                    SetPlayerPosEx(i, 1504.0387,-1664.6865,14.0031);
                       SetPlayerCameraPos(i, 1506.8416,-1697.2029,38.8016);
                    SetPlayerCameraLookAt(i, 1533.4709,-1680.9561,29.7199);
                    SendClientMessage(i, COLOR_WHITE, "");
                    SendClientMessage(i, COLOR_WHITE, "");
                    SendClientMessage(i, COLOR_WHITE, "");
                    SendClientMessage(i, COLOR_WHITE, "");
                    SendClientMessage(i, COLOR_WHITE, "");
                    SendClientMessage(i, COLOR_WHITE, "");

                        SendClientMessage(i, COLOR_WHITE, "Politistii sunt impartiti in 4 factiuni: Los Santos Police Department, Las Venturas Police Department, FBI si National Guard.");
                        SendClientMessage(i, COLOR_WHITE, "Vei putea aplica la una din cele 4 factiuni de politisti incepand cu level 7.");
                        SendClientMessage(i, COLOR_WHITE, "Pana ajungi la level 7, vei putea aplica la factiunile Taxi, Paramedic, News Reporters, School Instructors incepand cu level 5.");
                        SendClientMessage(i, COLOR_WHITE, "La factiunea Hitman Agency sau la una din cele 4 mafii, vei putea aplica incepand cu level 6.");
                        SendClientMessage(i, COLOR_WHITE, "Aplicatiile se fac pe forum (www.Nume-Server.ro).");
                        SendClientMessage(i, COLOR_WHITE, "Cei care fac parte din factiuni primesc salarii saptamanale de la liderul factiunii.");

                else if(TutTime == 75)
                {
                    SetPlayerPosEx(i, 1463.5978,-1050.0614,24.0156);
                       SetPlayerCameraPos(i, 1484.4119,-1049.7178,39.7065);
                    SetPlayerCameraLookAt(i, 1465.3987,-1025.0939,29.2015);
                    SendClientMessage(i, COLOR_WHITE, "");
                    SendClientMessage(i, COLOR_WHITE, "");
                    SendClientMessage(i, COLOR_WHITE, "");
                    SendClientMessage(i, COLOR_WHITE, "");
                    SendClientMessage(i, COLOR_WHITE, "");
                    SendClientMessage(i, COLOR_WHITE, "");

                        SendClientMessage(i, COLOR_WHITE, "Aceasta este banca din orasul Los Santos. Mai exista o banca si in orasul Las Venturas.");
                        SendClientMessage(i, COLOR_WHITE, "Banca poate fi folosita pentru a depune si retrage bani sau pentru a transfera bani unui alt player.");
                        SendClientMessage(i, COLOR_WHITE, "Pentru banii depusi in banca vei primi dobanda odata pe ora.");
                        SendClientMessage(i, COLOR_WHITE, "Banii primiti din payday ajung in contul bancar si va trebui sa mergeti la banca pentru a-i retrage.");
                        SendClientMessage(i, COLOR_WHITE, "Te sfatuim sa nu imprumuti bani altor playeri deoarece nu au nicio garantie ca iti vor fi inapoiati.");
                        SendClientMessage(i, COLOR_WHITE, "De asemenea, afacerile cu bani reali sau bunuri ce nu tin de joc(conturi steam, conturi pe alte server) sunt interzise.");
                        SendClientMessage(i, COLOR_WHITE, "Daca cineva iti propune sa cumperi o masina in joc pentru bani reali, te sfatuim sa-l raportezi folosind comanda /report.");
                        SendClientMessage(i, COLOR_WHITE, "Playerii ce promit ca iti vor vinde bunuri in joc pentru bani reali nu iti vor da bunurile promise.");

                else if(TutTime == 87)
                {
                    SetPlayerPosEx(i, 1093.7021,-1485.0731,15.7074);
                    SetPlayerCameraPos(i, 1065.9988,-1418.0643,56.6048);
                     SetPlayerCameraLookAt(i, 1127.9037,-1486.0226,22.7690);
                    SendClientMessage(i, COLOR_WHITE, "");
                    SendClientMessage(i, COLOR_WHITE, "");
                    SendClientMessage(i, COLOR_WHITE, "");
                    SendClientMessage(i, COLOR_WHITE, "");
                    SendClientMessage(i, COLOR_WHITE, "");
                    SendClientMessage(i, COLOR_WHITE, "");
                    
                        SendClientMessage(i, COLOR_WHITE, "Aici este CNN Los Santos, adica locul unde poti plasa anunturi pe server.");
                        SendClientMessage(i, COLOR_WHITE, "Anunturile sunt vazute de toti playerii de pe server si sunt folosite pentru a vinde/cumpara/schimba bunuri pe server.");
                        SendClientMessage(i, COLOR_WHITE, "Anunturile se folosesc doar pentru vanzari, cumparari si schimburi de bunuri.");
                        SendClientMessage(i, COLOR_WHITE, "Vei putea scrie un anunt incepand cu level 5.");
                        SendClientMessage(i, COLOR_WHITE, "");
                        SendClientMessage(i, COLOR_WHITE, "Si pe forumul nostru www.Nume-Server.ro exista o sectiune de vanzari unde playerii pot posta anunturi.");

                else if(TutTime == 99)
                {
                    SendClientMessage(i, COLOR_WHITE, "");
                    SendClientMessage(i, COLOR_WHITE, "");
                    SendClientMessage(i, COLOR_WHITE, "");
                    SendClientMessage(i, COLOR_WHITE, "");
                    SendClientMessage(i, COLOR_WHITE, "");
                    
                        SendClientMessage(i, COLOR_YELLOW, "Ai ajuns la sfarsitul tutorialului. Daca ai fost atent, ar trebui sa stii cateva lucruri despre joc.");
                        SendClientMessage(i, COLOR_YELLOW, "Daca ai vreo intrebare legata de joc, foloseste /n si helperii vor incerca sa te ajute.");
                        SendClientMessage(i, COLOR_YELLOW, "Poti folosi si /help pentru comenzi de baza.");
                        SendClientMessage(i, COLOR_YELLOW, "Distractie placuta!");
                        SendClientMessage(i, COLOR_YELLOW, "");
                        SendClientMessage(i, COLOR_YELLOW, "Quest: Pe server se afla un event de colectare a 50 de inimi, pentru detalii folositi /quest.");
                }
                else if(TutTime == 101)
                {
                    SpawnPlayer(playerid);
                    return 1;
                }

Am pus asta sus:

new TutTime[MAX_PLAYERS];

Iar asta la OnPlayerConnect:

TutTime[playerid] = 0;

Multumesc anticipat!

Link to comment
Share on other sites

6 answers to this question

Recommended Posts

  • 0

imi da erori dar nu la tutorial, dupa ce bag tutorialul in server imi eroneaza restul, gen daca il sterg merge fara erori insa dupa ce bag tutorialul imi da eroare la alte linii, ceva mai trebuie adaugat la el dar nu stiu ce

Link to comment
Share on other sites

  • 0
Spoiler

if(dialogid == DIALOG_REGISTER3)


    {
        if(response)
        {
            new tmppass[64];
            mysql_real_escape_string(inputtext, tmppass);
            new age = strval(tmppass);
            if(age > 1 && age < 100 && response)
            {
                PlayerInfo[playerid][pAge] = age;
                new str1[512];
                mysql_format(SQL,str1,512,"UPDATE users SET `Age`='%d' WHERE `name`='%s'",PlayerInfo[playerid][pAge],PlayerInfo[playerid][pNormalName]);
                mysql_tquery(SQL,str1,"","");
                RegistrationStep[playerid] = 4;
                if(PlayerInfo[playerid][pLanguage] == 2)
                {
                    SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, "Introdu adresa de email. Daca nu vrei sa-ti setezi email-ul, poti apasa ok.");
                    SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, "Emailul te poate ajuta pentru a-ti recupera parola, in caz ca o uiti.");
                }
                else
                {
                    SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, "Type your email. If you don't want to set your email, just click ok.");
                    SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, "The email will help you to recover your password, in case you loose it.");
                }
                ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_REGISTER4, DIALOG_STYLE_INPUT, "Email", "(ex: [email protected])", "Ok", "");
            }
            else
            {
                ShowPlayerDialog(playerid,DIALOG_REGISTER2,DIALOG_STYLE_INPUT,"Your age:","Please enter below the age of your character:","Ok","");
                return 1;
            }
        }
        return 1;
     }
     if(dialogid == DIALOG_EMAILS)
     {
          new emailtext[64];
        mysql_real_escape_string(inputtext, emailtext);
        strmid(PlayerInfo[playerid][pEmail], emailtext, 0, strlen(emailtext), 64);
        if(IsMail(inputtext) && response && strlen(inputtext)<30)
         {
             if(PlayerInfo[playerid][pLanguage] == 2)
             {
                 format(string, sizeof(string), "Email setat: %s.", PlayerInfo[playerid][pEmail]);
                 SendClientMessage(playerid, COLOR_YELLOW, string);
            }
            else
            {
                format(string, sizeof(string), "Email set to: %s.", PlayerInfo[playerid][pEmail]);
                 SendClientMessage(playerid, COLOR_YELLOW, string);
            }
         }
         else
         {
             if(PlayerInfo[playerid][pLanguage] == 2)
            {
                 SendClientMessage(playerid, COLOR_YELLOW, "Ai ales sa nu introduci emailul. Daca vrei sa-ti setezi un email pe cont in viitor, intra pe panel.Nume-Server.ro.");
            }
            else
            {
                SendClientMessage(playerid, COLOR_YELLOW, "You choosed not to set an email. You can go to panel.Nume-Server.ro to set an email at a later date, if you want to.");
            }
        }
        RegistrationStep[playerid] = 0;
        TutTime[playerid] = 1;
        TogglePlayerSpectating(playerid, 1);
        new connectplayer[60],stringplayer[100];
         GetPlayerName(playerid,connectplayer,sizeof(connectplayer));
        format(stringplayer,sizeof(stringplayer),"New account: %s (%d).",connectplayer,playerid);
         HLChat(COLOR_RED2,stringplayer);
          ABroadCast(COLOR_RED2,stringplayer,1);
        foreach(Player,iss)
        {
            if(PlayerInfo[iss][pHelper] > 0 || PlayerInfo[iss][pAdmin] > 0)
            {
                KillTimer(deathdeletetime[iss]);
                SendDeathMessageToPlayer(iss, INVALID_PLAYER_ID, playerid, 200);
                deathdeletetime[iss] = SetTimerEx("DeleteDeathMessage",30000,0,"d",iss);
            }
        }
        return 1;
     }

Undeva ai asa, modifici asa:

 

Spoiler

if(dialogid == DIALOG_REGISTER3)


    {
        if(response)
        {
            new tmppass[64];
            mysql_real_escape_string(inputtext, tmppass);
            new age = strval(tmppass);
            if(age > 1 && age < 100 && response)
            {
                PlayerInfo[playerid][pAge] = age;
                new str1[512];
                mysql_format(SQL,str1,512,"UPDATE users SET `Age`='%d' WHERE `name`='%s'",PlayerInfo[playerid][pAge],PlayerInfo[playerid][pNormalName]);
                mysql_tquery(SQL,str1,"","");
                RegistrationStep[playerid] = 4;
                if(PlayerInfo[playerid][pLanguage] == 2)
                {
                    SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, "Introdu adresa de email. Daca nu vrei sa-ti setezi email-ul, poti apasa ok.");
                    SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, "Emailul te poate ajuta pentru a-ti recupera parola, in caz ca o uiti.");
                }
                else
                {
                    SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, "Type your email. If you don't want to set your email, just click ok.");
                    SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, "The email will help you to recover your password, in case you loose it.");
                }
                ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_REGISTER4, DIALOG_STYLE_INPUT, "Email", "(ex: [email protected])", "Ok", "");
            }
            else
            {
                ShowPlayerDialog(playerid,DIALOG_REGISTER2,DIALOG_STYLE_INPUT,"Your age:","Please enter below the age of your character:","Ok","");
                return 1;
            }
        }
        return 1;
     }
     if(dialogid == DIALOG_REGISTER4)
     {
          new emailtext[64];
        mysql_real_escape_string(inputtext, emailtext);
        strmid(PlayerInfo[playerid][pEmail], emailtext, 0, strlen(emailtext), 64);
        if(IsMail(inputtext) && response && strlen(inputtext)<30)
         {
             if(PlayerInfo[playerid][pLanguage] == 2)
             {
                 format(string, sizeof(string), "Email setat: %s.", PlayerInfo[playerid][pEmail]);
                 SendClientMessage(playerid, COLOR_YELLOW, string);
            }
            else
            {
                format(string, sizeof(string), "Email set to: %s.", PlayerInfo[playerid][pEmail]);
                 SendClientMessage(playerid, COLOR_YELLOW, string);
            }
         }
         else
         {
             if(PlayerInfo[playerid][pLanguage] == 2)
            {
                 SendClientMessage(playerid, COLOR_YELLOW, "Ai ales sa nu introduci emailul. Daca vrei sa-ti setezi un email pe cont in viitor, intra pe panel.Nume-Server.ro.");
            }
            else
            {
                SendClientMessage(playerid, COLOR_YELLOW, "You choosed not to set an email. You can go to panel.Nume-Server.ro to set an email at a later date, if you want to.");
            }
        }
        RegistrationStep[playerid] = 0;
        TutTime[playerid] = 1;
        TogglePlayerSpectating(playerid, 1);
        new connectplayer[60],stringplayer[100];
         GetPlayerName(playerid,connectplayer,sizeof(connectplayer));
        format(stringplayer,sizeof(stringplayer),"New account: %s (%d).",connectplayer,playerid);
         HLChat(COLOR_RED2,stringplayer);
          ABroadCast(COLOR_RED2,stringplayer,1);
        foreach(Player,iss)
        {
            if(PlayerInfo[iss][pHelper] > 0 || PlayerInfo[iss][pAdmin] > 0)
            {
                KillTimer(deathdeletetime[iss]);
                SendDeathMessageToPlayer(iss, INVALID_PLAYER_ID, playerid, 200);
                deathdeletetime[iss] = SetTimerEx("DeleteDeathMessage",30000,0,"d",iss);
            }
        }
        return 1;
     }

 

 

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Answer this question...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. For more details you can also review our Terms of Use and Privacy Policy.