madalinnn Posted December 9, 2012 Posted December 9, 2012 Am si eu o problema.Iau mape de pe net,codurile cu CreateObject le fac FS si dupa le bag pe server si nu apar.De la ce poate fii.Daca se pricepe cineva si ma poate ajuta add samp.wolf id de mess :D
Alexica721 Posted December 12, 2012 Posted December 12, 2012 Ne puteti spune unde le puneti?(in gamemode sa le faceti in pawn si le puneti in filescript)? M-am lasat de comunitatea sa-mp.ro
xxSPEEDYxx Posted December 12, 2012 Posted December 12, 2012 Puneti streamer, ca nu se vor putea afisa toate obiectele, daca toate sunt cu createobject, limita maxima e 1.000 de obiecte globale, deci iti trebuie streamer: http://forum.sa-mp.com/showthread.php?t=102865 Fara reclama in semnatura!
madalinnn Posted December 13, 2012 Author Posted December 13, 2012 Problema e ca nu ma prea pricep.Daca doresti sa ma ajuti si pe mine sa imi dai id-ul tau sau sa dai add la .....EDIT BY GIREADA CITESTE REGULAMENTUL
Question
madalinnn
Am si eu o problema.
Iau mape de pe net,codurile cu CreateObject le fac FS si dupa le bag pe server si nu apar.
De la ce poate fii.
Daca se pricepe cineva si ma poate ajuta add samp.wolf id de mess :D
3 answers to this question
Recommended Posts