Jump to content

Sancky.eXe

Membru
  • Content Count

    22
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

1 Neutru

About Sancky.eXe

  • Rank
    Membru

Profile Information

  • Level of knowledge
    Mediu

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Nu poti invata repede să scriptezi. Trebuie sa iti dedici timpul si rabdarea pentru a invata. Iti recomand sa urmezi tutoriale de a le lui Edison Tuts, si sa incerci sa inveti ceva din tutorialele acelea.
  2. nu cred ca se poate rezolva asta, doar daca ai avut un backup la gamemode in trecut.
  3. explica mai bine problema pe care o ai pentru a te putea ajuta.
  4. H3JO., marimea ideala a string-ului este de 256, sau maxim 1024, dar nu mai mult.
  5. mai creeaza niste verificari.. care sa verifice alea..
  6. pune liniile la care sunt erorile sa intelegem cv.
  7. sau poti sa ai asta daca ai gm burned, new HouseInfo[100][hInfo], iar in loc de 100 modifici suma caselor, de ex daca ai limita 150 poti insera in baza de date 149 case.
  8. pai, depinde ce gamemode ai, daca ai definita MAX_HOUSES poti schimba de acolo.
  9. rezolvat, era in accs_system.inc. t/c
  10. Daca zice eroarea ca e duplicate case label..... mai are un case la fel in GM nu e de la denumirea dialog ului.. mai esti si "Avansat" in scripting tu:)) cum am spus mai sus, aia e rezolvarea
  11. probabil mafiile au id-uri diferite de pchar fata de ce are gm burned, cauta id urile prin gm si le pui la fiecare mafie, dar tot iti recomand sa rescrii in totalitate comanda , deoarece pot exista bug uri
  12. comanda nu e facuta bine pentru gm burned, trebuie rescrisa in totalitate.
  13. vezi la ongamemodeinit daca e LoadSVehicles, si cand pornesti sv, uita te in consola de la samp-server sa vezi daca se incarca.
  14. probabil nu se incarca obiectele acelea, verifica samp-server.exe sau log ul sa vezi daca se incarca
×
×
  • Create New...

Important Information

This site uses cookies. By continuing browsing, you agree to the use of this information. For more details, see Terms of Use and Privacy Policy.