O obiectie legata de repetari (loop-uri).. de ce sa folosesti: for/while/do while/etc. atata timp cat poti folosi foreach aproape in intreg modul de joc (exceptie cand incarci chestii din baza de date, acolo trebuie sa te folosesti si de for la un moment) care e muuult mai optim.
In rest ce sa zic, ai acoperit multe probleme de care foarte putini probabil stiau (spre exemplu eu stiam de faza cu resetatul variabilelor, pe care am gasit-o aici(click) acum mai mult timp, cea cu stocatul username-ului intr-o variabila, si cea cu updatat-ul in db dupa id), dar ai uitat si de greselile minore pe care multi le fac.
Dar sunt si anumite greseli care sa zicem ca nu sunt asa bombe cu ceas, adica sa nu speriam lumea ca trebuie acum sa-si rescrie intreaga baza de date doar pt. ca are anumite greseli care ar putea-o 'ingrasa', totusi bazele de date sunt facute sa lucreze cu muulte date. Dar daca ai in plan sa iti faci un server gen bugged (ca numar de playeri ma refer), va trebui totusi sa-ti optimizezi baza de date, pt. ca totusi vor fi peste 1.000.000 de conturi.
Un tutorial foarte bun, respeeect.