Jump to content

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation since 06/12/2019 in all areas

  1. 1 point
    Salut tuturor! Caut un partener pentru a deschide o comunitate gen DM/STUNT. Cu ce ma ocup eu? 1. Creez un GM stabil si calitativ 2. Creez harti calitative Ce am nevoie de la voi? 1. Finantare hosting/reclama Ce privilegii ai ca partener? 1. Privilegii pe server : Admin,vip,score etc... 2. In dependenta de suma finantata ne intelegem la un procent pe venit +30-35 procente Cer seriozitate , fac un GM deja de o luna si in curand va fi gata dar am nevoie de finantare,cei ce sunt interesati va voi arata acest GM,o sa discutam toate detaliile,va rog mult sa nu veniti cu propuneri pentru a crea un RP/RPG/Zombie! Despre server gasiti informatie aici Click
  2. 1 point
  3. 1 point
    Salutare dragi membri ai acestei comunitati, am stat mult si m-am gandit daca este bine ceea ce fac, nici acum nu stiu sigur raspunsul, insa doresc sa va dau si voua vechiul gamemode ce a rulat pe server-ul bestfrag rpg cu ultimul update de Halloween (Aici includem si insula de halloween.) Gamemode-ul mai trebuie lucrat pentru a iti putea deschide un server extrem de stabil, este destul de lucru, eu am incetat sa lucrez la el, de asta am trecut la o alta varianta de joc in momentul actual. Aveti baza de date si tot ce va trebuie in arhiva, este full wiped (conturi). Sa spunem ca asta este micul meu cadou pentru 1 decembrie, stiu mai este o zi dar totusi. Mai aveti de lucrat la anti-cheat.   O mica lista cu ce gasesti pe server: [*] La o viteza destul de mare a masinii, este adaugat efectul de exhaust fire: https://imgur.com/a/KmXK5Iq [*] Un mic bonus de inceput: https://imgur.com/a/njsflvz [*] Sistem Giftbox: https://imgur.com/a/fqRZLk2 [*] Sistem OpenCase (Creditele ii vin lui @Mister ) [*] Sistem de luminare a semnului 'TAXI' atunci cand dai [/fare]: https://imgur.com/a/g5XOGd2 [*] Atunci cand iti creezi un cont ai posibilitatea de a alege un skin: https://imgur.com/a/zSTYv1t [*] Sistem de Rob & Rob Escape: https://imgur.com/a/4eFCld1 Multe alte sisteme sunt pe server, probabil sa nu mai coincida toate cu aceasta lista deoarece unele au fost scoase, in update-urile ce au urmat. Gamemode-ul este un edit Bottles, prin care a trecut si Sirius, nu este un mega edit, si nu lucrez deloc "ordonat", degeaba va cer sa pastrati creditele ca oricum nu o sa o faceti dar succes cu gm-ul. Panel: Puteti folosii un panel compatbil bottles. Prezentari Server-ul a dus fara probleme 100+ Server-ul are 0 erori. Download : https://drive.google.com/open?id=138409XtGLeHNB3IwLHq2wUUMy2yBxawq Scanare virusi : https://www.virustotal.com/gui/file/dc919564bf372f823d8affa23caa86ddc7ee7b50d008f6d792d0d9c2a26a3bec/detection E acelasi Gamemode doar ca I-am reparat cateva din bug-uri si I-am scos event-ul de Halloween. Mai sunt cateva buguri minore in legatura cu job-urile, dar daca te duce capul sa faci cate un textdraw e ok. Mai are 1 warning, mi-a fost lene sa-l fac, dar GM-ul merge ok. Creditele raman lui @GoFUS si @Mister, acum si creditele mele pentru ca v-am facut cateva bug-uri si v-am scos niste chestii care nu va trebuie Un + nu ma supara, salut si spor
  4. 1 point
    Salut! Astazi o sa te invat cum sa lucrezi cu textele lungi si cum in general sa le usurezi....exista citeva metode si o sa le spun care le stiu eu si de care ma folosesc. //Această metodă este potrivită atunci când există unele variabile care trebuie să fie încorporate în text. new string[10]; format(string, sizeof(string), "%d",string); ShowPlayerDialog(playerid, 1, DIALOG_STYLE_LIST, "", string, "", ""); //Această metodă este potrivită pentru afișarea textului mare, în care nu există variabile care să fie inserate în text,putem sa folosim si un anumit ciclu. static const _n[1][] = { "text" } new string[1]; for(new _j; _j < 1; _j++) format(string, sizeof(string),"%s%s\n", string, _n[j]); ShowPlayerDialog(playerid, 1, DIALOG_STYLE_LIST, "", string, "", ""); //În această metodă, atunci când se afișează un dialog, player-ul va primi conținutul tuturor liniilor. În secțiunea de date, aceste șiruri de caractere sunt localizate imediat unul după altul și le puteți uni înlocuind caracterul de la sfârșitul liniei în long_string cu orice alt caracter (în acest caz o ruptură de linie).Deci nu va fi necesar să distingeti un loc și să le conectați înainte de fiecare utilizare - totul sa făcut deja. new long_string[] = "\n"\ "", long_string_1[] = "\n"\ ""; OnGameModeInit() { long_string[sizeof(long_string)-1] = '\n'; long_string_1[sizeof(long_string_1)-1] = '\0'; return 1; } ShowPlayerDialog(playerid, 0, DIALOG_TYPE_MSGBOX, "", long_string, "", ""); // afisati unde doriti,dupa parerea mea aceasta metoda este cea mai optimizata si mai usoara in uitlizare. Sper ca o sa va fie de folos acest tutorial! Multumesc pentru atentie.
  5. 1 point
    Salut, este un gamemode bun dupa parerea mea, m-a rugat cineva sa-l postez nu dau nume, mna sper sa fie bun. Ce contine: La masini:VIP,Premium,Rainbow Giftbox unic Joburi cu sisteme faine Sistem de biserica Sistem de job personal Sistem de managejob Sistem de myraport unic Summer quest Sistem de job-ul zilei. Sistemele care le-am enumerat sunt printre putinele existente in gamemode, mi-ar lua mult timp ca sa le scriu pe toate, descoperiti voi. Download:https://drive.google.com/open?id=1WEbIOGU5shKmp1TEzMX4HF8MqoaqJa5K Virustotal:https://www.virustotal.com/gui/file/491d72c5a7ac4d427059a8354f8c1dc1b0ff24a131ba68b330c4657de00314e4/detection Poze:https://imgur.com/a/oFQYVng?fbclid=IwAR1xNo3xxB0Ey0_zgT-4XePosh6t_TNHGbQnYCDcoKO82uX4b7OzazphPjM Credite: nobilzeus Bafta cu el.
  6. 1 point
  7. 1 point
    Mulțumesc foarte frumos. Am luat cel de aici , de pe threadul de la „Hărți” de pe forum. Mulțumesc de ajutor. Acum pot să mă apuc și eu de mapping!
  8. 1 point
  9. 1 point
  10. 1 point
    Va multumesc pentru atentie,serverul este inca in etapa de deschidere,pentru mai multe informatii,accesati pagina pe FaceBook CLICK
  11. 1 point
    Pentru inceput merge,continua tot asa!
  12. 1 point
    Buna,astazi vreau sa va prezint un sistem care prevede organizarea unor concursuri de catre admistratori, vorbind de cod,este foarte optimizat si ca sa va fie mai convinabil,pentru cei ce doresc ca filterscript,va las mai jos fisierul. // scurtari #define SPD ShowPlayerDialog #define SCM SendClientMessage #define SCMTA SendClientMessageToAll //culori #define COLOR_RED (0xFF6347AA) #define COLOR_YELLOW (0xFFFF00FF) //variabile new mp_status, // statusul daca concursul este deschis/inchis Float:mp_x, // coordonate unde se petrece concursul Float:mp_y, // coordonate unde se petrece concursul Float:mp_z, // coordonate unde se petrece concursul mp_virt, // lumea virtuala mp_int; // interior ////////////////////////////////// public OnPlayerConnect(playerid) { pInfo[playerid][pMP] = 0; // verificam daca jucatorul este la concurs return 1; } public OnPlayerDisconnect(playerid, reason) { pInfo[playerid][pMP] = 0; // verificam daca jucatorul este la concurs return 1; } public OnPlayerSpawn(playerid) { pInfo[playerid][pMP] = 0; // verificam daca jucatorul este la concurs return 1; } public OnPlayerDeath(playerid, killerid, reason) { pInfo[playerid][pMP] = 0; // verificam daca jucatorul este la concurs return 1; } public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[]) { switch(dialogid) { case 10000: { if(!response) return 1; else if((1 <= listitem <= 6) && !mp_status) return SCM(playerid, COLOR_RED, !"Concursul nu a fost creat!"); switch(listitem) { case 0: { if(mp_status) SCMTA(COLOR_RED, !"Teleportul la concurs este inchis!"); else { SCMTA(COLOR_YELLOW, !"Este deschit teleportul la concurs!"); SCMTA(COLOR_YELLOW, !"Scrie /concurs pentru a participa la concurs!"); new Float:X, Float:Y, Float:Z; GetPlayerPos(playerid, X, Y, Z); mp_x = X; mp_y = Y; mp_z = Z; mp_virt = GetPlayerVirtualWorld(playerid); mp_int = GetPlayerInterior(playerid); } mp_status = !mp_status; } case 1: SPD(playerid, 10001, DIALOG_STYLE_INPUT, !"{696969}-{FFFAFA} Sanatate", !"Alege distanta, pentru a da viata jucatorilor.\n\nExemplu: \"10,100\"", !"DA", !"NU"); case 2: SPD(playerid, 10002, DIALOG_STYLE_INPUT, !"{696969}-{FFFAFA} Arma", !"Alege distanta, pentru a da arma jucatorilor\n{696969}-{FFFAFA} Distanta (metri)\n{696969}-{FFFAFA} ID arma\n{696969}-{FFFAFA} Patroane\n.\n\nExemplu: \"10,24,500\"", !"DA", !"NU"); case 3: SPD(playerid, 10003, DIALOG_STYLE_INPUT, !"{696969}-{FFFAFA} Armour", !"Alege distanta, pentru a da armour jucatorilor:", !"DA", !"NU"); case 4: SPD(playerid, 10004, DIALOG_STYLE_INPUT, !"{696969}-{FFFAFA} Elimina armour", !"Alege distanta, pentru a lua armourul jucatorilor:", !"DA", !"NU"); case 5: SPD(playerid, 10005, DIALOG_STYLE_INPUT, !"{696969}-{FFFAFA} Elimina arma", !"Alege distanta, pentru a lua arma jucatorilor:", !"DA", !"NU"); case 6: SPD(playerid, 10006, DIALOG_STYLE_INPUT, !"{696969}-{FFFAFA} Spawnare", !"Alege distanta, pentru a spawna jucatorii:", !"DA", !"NU"); } } case 10001: { if(!response) return cmd_cpanel(playerid); new radius, hp; if(sscanf(inputtext, !"p<,>ii", radius, hp)) return SPD(playerid, 10001, DIALOG_STYLE_INPUT, !"{696969}Viata", !"Alege distanta, pentru a da viata jucatorilor\n\nExemplu: \"10,100\"", !"Далее", !"Отмена"); else if(!(0 <= hp <= 100)) return SPD(playerid, 10001, DIALOG_STYLE_INPUT, !"{696969}Viata", !"Alege distanta, pentru a da viata jucatorilor\n\nExemplu: \"10,100\"", !"DA", !"NU"); new Float:X, Float:Y, Float:Z; GetPlayerPos(playerid, X, Y, Z); foreach(new i: Player) { if(i != playerid && pInfo[i][pMP] && IsPlayerInRangeOfPoint(i, radius, X, Y, Z)) { SCM(i, COLOR_YELLOW, !"{696969}-{FFFAFA} Organizatorul concursului a dat viata jucatorilor de la concurs"); SetPlayerHealth(i, hp); } } SCM(playerid, COLOR_YELLOW, !"{696969}-{FFFAFA} Ai dat viata jucatorilor de la concurs"); } case 10002: { if(!response) return cmd_cpanel(playerid); new radius, id, ammo; if(sscanf(inputtext, !"p<,>iii", radius, id, ammo)) return SPD(playerid, 10002, DIALOG_STYLE_INPUT, !"{696969}Arma", !"Alege distanta, pentru a da arma jucatorilor\n{696969}-{FFFAFA} Distanta (metri)\n{696969}-{FFFAFA} ID arma\n{696969}-{FFFAFA} Patroane\n.\n\nExemplu: \"10,24,500\"", !"DA", !"NU"); else if(!(1 <= id <= 47)) return SPD(playerid, 10002, DIALOG_STYLE_INPUT, !"{696969}Arma", !"Alege distanta, pentru a da arma jucatorilor\n{696969}-{FFFAFA} Distanta (metri)\n{696969}-{FFFAFA} ID arma\n{696969}-{FFFAFA} Patroane\n.\n\nExemplu: \"10,24,500\"", !"DA", !"NU"); new Float:X, Float:Y, Float:Z; GetPlayerPos(playerid, X, Y, Z); foreach(new i: Player) { if(i != playerid && pInfo[i][pMP] && IsPlayerInRangeOfPoint(i, radius, X, Y, Z)) { SCM(i, COLOR_YELLOW, !"{696969}-{FFFAFA} Organizatorul a dat arma jucatorilor de la concurs"); GivePlayerWeapon(i, id, ammo); } } SCM(playerid, COLOR_YELLOW, !"{696969}-{FFFAFA} Ai dat arma jucatorilor de la concurs"); } case 10003: { if(!response) return cmd_cpanel(playerid); new radius; if(sscanf(inputtext, !"i", radius)) return SPD(playerid, 10003, DIALOG_STYLE_INPUT, !"{696969}Armour", !"Alege distanta, pentru a da jucatorilor armour:", !"DA", !"NU"); new Float:X, Float:Y, Float:Z; GetPlayerPos(playerid, X, Y, Z); foreach(new i: Player) { if(i != playerid && pInfo[i][pMP] && IsPlayerInRangeOfPoint(i, radius, X, Y, Z)) { SCM(i, COLOR_YELLOW, !"{696969}-{FFFAFA} Organizatorul concursului a dat armour jucatorilor la concurs"); SetPlayerArmour(i, 100); } } SCM(playerid, COLOR_YELLOW, !"{696969}-{FFFAFA} Ai dat armour jucatorilor la concurs"); } case 10004: { if(!response) return cmd_cpanel(playerid); new radius; if(sscanf(inputtext, !"i", radius)) return SPD(playerid, 10004, DIALOG_STYLE_INPUT, !"{696969}Armour", !"Alege distanta, pentru a confisca armourul:", !"DA", !"NU"); new Float:X, Float:Y, Float:Z; GetPlayerPos(playerid, X, Y, Z); foreach(new i: Player) { if(i != playerid && pInfo[i][pMP] && IsPlayerInRangeOfPoint(i, radius, X, Y, Z)) { SCM(i, COLOR_YELLOW, !"{696969}-{FFFAFA} Organizatorul concursului a confiscat armourul tau"); SetPlayerArmour(i, 0); } } SCM(playerid, COLOR_YELLOW, !"{696969}-{FFFAFA} Ai confiscat armourul la toti jucatorii"); } case 10005: { if(!response) return cmd_cpanel(playerid); new radius; if(sscanf(inputtext, !"i", radius)) return SPD(playerid, 10005, DIALOG_STYLE_INPUT, !"{696969}Arma", !"Alege distanta, pentru a confisca arma:", !"DA", !"NU"); new Float:X, Float:Y, Float:Z; GetPlayerPos(playerid, X, Y, Z); foreach(new i: Player) { if(i != playerid && pInfo[i][pMP] && IsPlayerInRangeOfPoint(i, radius, X, Y, Z)) { SCM(i, COLOR_YELLOW, !"{696969}-{FFFAFA} Organizatorul concursului a confiscat arma jucatorilor"); ResetPlayerWeapons(i); } } SCM(playerid, COLOR_YELLOW, !"{696969}-{FFFAFA} Ai confiscat arma jucatorilor"); } case 10006: { if(!response) return cmd_cpanel(playerid); new radius; if(sscanf(inputtext, !"i", radius)) return SPD(playerid, 10006, DIALOG_STYLE_INPUT, !"{696969}Spawnare", !"Alege distanta, unde jucatorii vor fi spawnnati:", !"DA", !"NU"); new Float:X, Float:Y, Float:Z; GetPlayerPos(playerid, X, Y, Z); foreach(new i: Player) { if(i != playerid && pInfo[i][pMP] && IsPlayerInRangeOfPoint(i, radius, X, Y, Z)) { SCM(i, COLOR_YELLOW, !"{696969}[-]{FFFAFA} Organizatorul concursului a spawnat toti jucatorii"); SpawnPlayer(i); } } SCM(playerid, COLOR_YELLOW, !"{696969}[-]{FFFAFA} Ai spawnat jucatorii la aceasta distanta"); } } return 1; } public OnPlayerCommandReceived(playerid, cmdtext[]) { CMD:cpanel(playerid) { if(mp_status) SPD(playerid, 10000, DIALOG_STYLE_LIST, !"{696969}Concurs Panel", !"{696969}-{FFFAFA} Anuleaza concursul\n{696969}-{FFFAFA} Sanatate la distanta\n{696969}-{FFFAFA} Arma la distanta\n{696969}-{FFFAFA} Armour la distanta\n{696969}-{FFFAFA} Confiscare arma\n{696969}-{FFFAFA} Confiscare armour\n{696969}-{FFFAFA} Spawnare jucatori", !"DA", !"NU"); else SPD(playerid, 10000, DIALOG_STYLE_LIST, !"Concurs Panel", !"{696969}-{FFFAFA} Deschide concursul\n{696969}-{FFFAFA} Sanatate la distanta\n{696969}-{FFFAFA} Arma la distanta\n{696969}-{FFFAFA} Armour la distanta\n{696969}-{FFFAFA} Confiscare arma\n{696969}-{FFFAFA} Confiscare armour\n{696969}-{FFFAFA} Spawnare jucatori", !"DA", !"NU"); return 1; } CMD:concurs(playerid) { if(!mp_status) return SCM(playerid, COLOR_RED, !"Concursul nu a fost creat!"); else if(pInfo[playerid][pMP]) return SCM(playerid, COLOR_RED, !"Tu deja participi la concurs!"); SetPlayerPos(playerid, mp_x, mp_y, mp_z); SetPlayerVirtualWorld(playerid, mp_virt); SetPlayerInterior(playerid, mp_int); pInfo[playerid][pMP] = 1; SCM(playerid, COLOR_YELLOW, !"Tu ai fost teleportat la concurs!"); return 1; } return 1; } system.amx
  13. 1 point
    a fost un sv mult mai vechi decat asta, gen numele. O.G RES
  14. 1 point
    Buna astazi o sa va prezint un sistem simplu care este binevenit pentru toti, data si ora practic este pe toate serverele si am decis sa public vrianta mea.
  15. 1 point
  16. 1 point
  17. 0 points
    Da stiu ca doar pentru pd dar e greu pentru ca e script foarte vehici nush de unde l-ai luat dar nu cred ca ii bun pentru un incepator
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×

Important Information

This site uses cookies. By continuing browsing, you agree to the use of this information. For more details, see Terms of Use and Privacy Policy.