Sari la conținut
razvanduciuc

[Tutorial] Sistem Derby Arena!

Postări Recomandate

Salutare lume, astazi vreau sa va prezint un sistem de Derby Arena, insa mapping-ul nu este facut de mine, este de pe net, nu mai stiu de unde l-am luat dar mi-a placut foarte mult si am decis sa pun acest mapping pe Derby Arena! Eu v-am facut doar baza, voi va rog sa o imbunatatiti daca vreti, daca nu o puteti lasa si asa, nu ma deranjeaza pe mine cu nimic!

Ok, haideti sa incepem acest tutorial de derby arena, cu variabilele si definitiile!

Avem nevoie sa definim sistemul si pentru asta folosim:

new inDerby[MAX_PLAYERS],derbyVehicle[MAX_PLAYERS],derbyPlayers,derbyStatus,derbyTime,derbyEvent[20];
#define COLOR_DERBY 0xA062F4FF

Eu am ales aceasta culoare de tip Visiniu, pentru ca imi place foarte mult visiniu, gm-ul meu in mare parte este Visiniu :)) Voi va puteti face orice culoare a sistemului schimband culoarea la COLOR_DERBY cu o culoare a voastra preferate, pentru culori eu folosesc acest site, voi puteti folosi orice site doar sa fie culoare HTML.

Bun, sa mergem la ongamemodeinit si sa ne facem un pick-up si un text de unde sa se poata folosi comanda cmd:derby, pentru a intra in arena:

public OnGameModeInit(){
	derbyEvent[0] = AddStaticVehicle(411,469.9734,5281.1460,25.4667+5,358.5781,-1,-1); // veh1
	derbyEvent[1] = AddStaticVehicle(411,469.9571,5354.6050,25.4673+5,90.9384,-1,-1); // veh2
	derbyEvent[2] = AddStaticVehicle(411,470.5775,5408.0239,25.4687+5,90.0460,-1,-1); // veh3
	derbyEvent[3] = AddStaticVehicle(411,319.9201,5407.5347,25.4677+5,268.7248,-1,-1); // veh4
	derbyEvent[4] = AddStaticVehicle(411,319.3038,5275.9810,25.4673+5,271.7280,-1,-1); // veh5
	derbyEvent[5] = AddStaticVehicle(411,472.0980,5258.5493,9.6720+5,359.3590,-1,-1); // veh6
	derbyEvent[6] = AddStaticVehicle(411,471.1907,5318.1455,9.6943+5,90.8899,-1,-1); // veh7
	derbyEvent[7] = AddStaticVehicle(411,471.1816,5348.1567,9.6947+5,90.2742,-1,-1); // veh8
	derbyEvent[8] = AddStaticVehicle(411,470.8500,5410.6748,9.6680+5,89.5302,-1,-1); // veh9
	derbyEvent[9] = AddStaticVehicle(411,365.5318,5410.0137,9.6943+5,179.0650,-1,-1); // veh10
	derbyEvent[10] = AddStaticVehicle(411,318.8986,5410.2471,9.6719+5,180.1626,-1,-1); // veh11
	derbyEvent[11] = AddStaticVehicle(411,319.3311,5314.5503,9.6940+5,269.9839,-1,-1); // veh12
	derbyEvent[12] = AddStaticVehicle(411,319.2660,5257.5991,9.6688+5,268.3911,-1,-1); // veh13
	derbyEvent[13] = AddStaticVehicle(411,366.6122,5258.3906,9.6945+5,359.2299,-1,-1); // veh14
	derbyEvent[14] = AddStaticVehicle(411,399.2044,5316.2935,9.6954+5,270.9611,-1,-1); // veh15
	derbyEvent[15] = AddStaticVehicle(411,426.6761,5346.6978,9.6933+5,90.6213,-1,-1); // veh16
	derbyEvent[16] = AddStaticVehicle(411,366.4225,5351.6343,9.6959+5,179.0499,-1,-1); // veh17
	derbyEvent[17] = AddStaticVehicle(411,435.6985,5279.3203,25.4676+5,0.0058,-1,-1); // veh18
	derbyEvent[18] = AddStaticVehicle(411,399.8192,5257.5796,9.6985+5,88.9789,-1,-1); // veh19
	derbyEvent[19] = AddStaticVehicle(411,365.4943,5437.1680,24.8999+5,179.1219,-1,-1); // veh20
	
	derbyTime = 30;
	for(new i = 0; i < 5; i++) SetVehicleVirtualWorld(derbyEvent[19], 1992);
    
	Create3DTextLabel("Derby Arena !\n\nType /derby\nto enter the derby arena!",0xFFFF00CC,1154.0959,-1461.3989,15.7981,10.0, 0, 1);
	AddStaticPickup(1241, 23, 1154.0959,-1461.3989,15.7981);
	}
	return1;
}

Voi va puteti pune coordonatele unde doriti voi, este la alegerea voastra, eu va las jos cate-va poze cu, coordonatele unde am eu Derby Arena adaugat, iar si v-am pus poza unde am salvat derby arena, coordonatele de intrare, sa intelegeti. Coordonatele de intrare pe care eu vi l-eam pus sunt astea: 1154.0959,-1461.3989,15.7981 , voi le puteti modifica, dupa gustul vostru!

Bun, sa trecem la pasul urmator, mergem la onplayerdisconect sa adaugam:

public OnPlayerDisconnect(playerid, reason){
	if(inDerby[playerid] == 1) leave_derby(playerid);
	return 1;
}

Apoi mergem la onplayerspawn sa adaugam:

public OnPlayerSpawn(playerid){
    if(inDerby[playerid] == 1) leave_derby(playerid);
	return 1;
}

Dupa ce am adaugat aceste chestii, mergem la setplayerunjail si adaugam:

public SetPlayerUnjail()
{
	if(derbyStatus == 0){
		if(derbyTime > 0){
  			derbyTime --;
		    if(derbyTime == 0){
		        if(derbyPlayers < 2){ // aici va setati cati playeri sa fie minim in arena!
		            foreach(new i : Player){
					 	if(inDerby[i] == 1) leave_derby(i), SCM(i, COLOR_DERBY, "In Derby Arena sunt mai putin de 2 playeri.");
					}
					derbyStatus = 0;
					derbyTime = 30;
				}
				else{
					derbyStatus = 1;
					derbyTime = 60;
					SendDerby(COLOR_DERBY, "Runda a inceput cu succes, bafta tuturor!");
					foreach(new i : Player){
					    if(inDerby[i] == 1) TogglePlayerControllableEx(i, 1);
					}
				}
			}
		}
	}
	if(derbyStatus == 1){
	    if(derbyTime > 0){
		    derbyTime --;
		    if(derbyTime == 0){
      			foreach(new i : Player){
				 	if(inDerby[i] == 1) leave_derby(i);
				}
				derbyStatus = 0;
				derbyTime = 30;
				SendDerby(COLOR_DERBY, "Nimeni nu a castigat!");
			}
			else{
			    if(derbyPlayers == 1){
			        foreach(new i : Player){
			            if(inDerby[i] == 1) leave_derby(i), SCM(i, COLOR_DERBY, "Felicitari, ai castigat aceasta Runda!");
		  			}
		  			derbyStatus = 0;
					derbyTime = 30;
				}
			}
		}
	}
    foreach(new i : Player){
	    if(IsPlayerConnected(i)){
			if(inDerby[i] == 1){
				if(derbyStatus == 1){
				    new Float: Pos[3];
				 	GetPlayerPos(i, Pos[0], Pos[1], Pos[2]);
				 	if(Pos[2] < 5.5486) leave_derby(i);
				}
			}
		}
	}
	return 1;
}

Dupa ce am adaugat aceste lucruri, haideti sa facem si comanda pentru a porni Derby Arena, eu am pus un range intr-o incapere, va dau SS sa vedeti, am denumit-o Game Arena!

CMD:derby(playerid, params[])
{
	if(derbyStatus == 1) return SCM(playerid, COLOR_LIGHTRED, "Derby a inceput!");
    if(!IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 3.0, 1154.0959,-1461.3989,15.7981)) return SCM(playerid, COLOR_ERROR, "Nu te aflii langa derby arena!");
	TogglePlayerControllableEx(playerid, 0);
	SetPlayerVirtualWorld(playerid, 1993);
	SetVehicleVirtualWorld(derbyEvent[derbyPlayers], 1993);
	PutPlayerInVehicle(playerid, derbyEvent[derbyPlayers], 0);
	derbyVehicle[playerid] = derbyEvent[derbyPlayers];
	derbyPlayers++;
	inDerby[playerid] = 1;
	new string[128];
	format(string, sizeof(string), "%s a intrat in Derby Arena", GetName(playerid));
	SendDerby(COLOR_DERBY, string);
	return 1;
}

Iar undeva la sfarsit de GameMode, adaugati:

SendDerby(color, text[]){
    foreach(new i : Player){
        if(inDerby[i] == 1){
            SendClientMessage(i, color, text);
		}
	}
	return 1;
}

function leave_derby(playerid){
	SetVehicleVirtualWorld(derbyVehicle[playerid], 1993);
	SetVehicleToRespawn(derbyVehicle[playerid]);
	SetPlayerVirtualWorld(playerid, 0);
	SpawnPlayer(playerid);
	inDerby[playerid] = 0;
	derbyPlayers --;
	derbyVehicle[playerid] = 0;
	SCM(playerid, -1, "Exit Derby Arena");
	return 1;
}

Si acum sa daugam si Mapping-ul, eu il am pe include, daca vreti sa il puneti in GM, este alegerea voastra.

	//Derby
	CreateDynamicObject(3458, 448.87408, 5257.90039, 7.54530,   0.00000, 0.00000, 0.00000, 1993);
	CreateDynamicObject(8838, 411.99301, 5257.90186, 7.54530,   0.00000, 0.00000, 0.00000, 1993);
	CreateDynamicObject(3458, 375.12970, 5257.89844, 7.54530,   0.00000, 0.00000, 0.00000, 1993);
	CreateDynamicObject(8838, 338.20880, 5257.90186, 7.54530,   0.00000, 0.00000, 0.00000, 1993);
	CreateDynamicObject(3458, 318.55881, 5293.20557, 23.20295,   0.00000, 0.00000, 90.00000, 1993);
	CreateDynamicObject(8838, 378.59900, 5410.60400, 7.54300,   0.00000, 0.00000, 0.00000, 1993);
	CreateDynamicObject(3458, 318.95300, 5387.85010, 7.54530,   0.00000, 0.00000, 90.00000, 1993);
	CreateDynamicObject(8838, 318.95599, 5350.95215, 7.54300,   0.00000, 0.00000, 90.00000, 1993);
	CreateDynamicObject(8838, 471.65500, 5391.35010, 7.54300,   0.00000, 0.00000, 90.00000, 1993);
	CreateDynamicObject(8838, 452.38519, 5410.60400, 7.54300,   0.00000, 0.00000, 0.00000, 1993);
	CreateDynamicObject(3458, 471.65302, 5354.45898, 7.54530,   0.00000, 0.00000, 90.00000, 1993);
	CreateDynamicObject(8838, 471.65601, 5317.55713, 7.54300,   0.00000, 0.00000, 90.00000, 1993);
	CreateDynamicObject(3458, 471.65399, 5280.66602, 7.54530,   0.00000, 0.00000, 90.00000, 1993);
	CreateDynamicObject(3458, 341.70801, 5410.60498, 7.54530,   0.00000, 0.00000, 0.00000, 1993);
	CreateDynamicObject(8838, 333.08981, 5410.61279, 7.52000,   0.00000, 0.00000, 0.00000, 1993);
	CreateDynamicObject(3458, 336.59698, 5257.90869, 7.52000,   0.00000, 0.00000, 0.00000, 1993);
	CreateDynamicObject(8838, 471.65710, 5272.04297, 7.52000,   0.00000, 0.00000, 90.00000, 1993);
	CreateDynamicObject(3458, 454.02011, 5410.59521, 7.52000,   0.00000, 0.00000, 0.00000, 1993);
	CreateDynamicObject(8838, 318.95569, 5277.16016, 7.54530,   0.00000, 0.00000, 90.00000, 1993);
	CreateDynamicObject(3458, 415.49899, 5410.60596, 7.54530,   0.00000, 0.00000, 0.00000, 1993);
	CreateDynamicObject(1633, 364.97260, 5314.88086, 8.64019,   -16.00000, 0.00000, 90.00000, 1993);
	CreateDynamicObject(17026, 320.68961, 5468.40918, -2.02440,   0.00000, 0.00000, 244.00000, 1993);
	CreateDynamicObject(17026, 532.55847, 5386.87988, -2.02440,   0.00000, 0.00000, 157.00000, 1993);
	CreateDynamicObject(17026, 430.45477, 5195.63232, -2.02440,   0.00000, 0.00000, 55.00000, 1993);
	CreateDynamicObject(17026, 250.15207, 5240.91504, -2.02440,   0.00000, 0.00000, -15.00000, 1993);
	CreateDynamicObject(17027, 488.46719, 5199.41455, 7.12475,   0.00000, 0.00000, 164.00000, 1993);
	CreateDynamicObject(17026, 521.34882, 5205.08008, -2.02440,   0.00000, 0.00000, 110.79424, 1993);
	CreateDynamicObject(17027, 374.22290, 5194.26904, 7.12470,   0.00000, 0.00000, 135.00000, 1993);
	CreateDynamicObject(17026, 324.87646, 5196.56787, -2.02440,   0.00000, 0.00000, 55.00000, 1993);
	CreateDynamicObject(17027, 267.92383, 5193.16943, 7.12470,   0.00000, 0.00000, 113.00000, 1993);
	CreateDynamicObject(17027, 256.43799, 5277.00928, 7.12470,   0.00000, 0.00000, 62.00000, 1993);
	CreateDynamicObject(17026, 251.18324, 5337.14844, -2.02440,   0.00000, 0.00000, -47.00000, 1993);
	CreateDynamicObject(17027, 259.12271, 5368.03564, 7.12470,   0.00000, 0.00000, 62.00000, 1993);
	CreateDynamicObject(17026, 255.65231, 5420.95361, -2.02440,   0.00000, 0.00000, -47.00000, 1993);
	CreateDynamicObject(17027, 257.04886, 5449.71582, 7.12470,   0.00000, 0.00000, 4.00000, 1993);
	CreateDynamicObject(17027, 354.17993, 5461.80664, 7.12470,   0.00000, 0.00000, -25.00000, 1993);
	CreateDynamicObject(17026, 407.89627, 5471.96191, -2.02440,   0.00000, 0.00000, 236.00000, 1993);
	CreateDynamicObject(17027, 437.70007, 5463.35156, 7.12470,   0.00000, 0.00000, -25.00000, 1993);
	CreateDynamicObject(17026, 518.78992, 5462.36523, -2.02440,   0.00000, 0.00000, 200.00000, 1993);
	CreateDynamicObject(17027, 524.85419, 5440.13867, 7.12470,   0.00000, 0.00000, -91.00000, 1993);
	CreateDynamicObject(17027, 525.50000, 5353.85498, 7.12470,   0.00000, 0.00000, -127.00000, 1993);
	CreateDynamicObject(17026, 481.16666, 5478.39551, -2.02440,   0.00000, 0.00000, 200.00000, 1993);
	CreateDynamicObject(17026, 535.31677, 5253.79688, -2.02440,   0.00000, 0.00000, 135.00000, 1993);
	CreateDynamicObject(17027, 401.17630, 5195.79150, 7.12470,   0.00000, 0.00000, 149.00000, 1993);
	CreateDynamicObject(17026, 283.59872, 5197.91650, -2.02440,   0.00000, 0.00000, 48.00000, 1993);
	CreateDynamicObject(17026, 536.35132, 5299.83447, -2.02440,   0.00000, 0.00000, 157.00000, 1993);
	CreateDynamicObject(8838, 395.35486, 5242.88135, 13.29112,   360.00000, 25.00000, 90.96000, 1993);
	CreateDynamicObject(8838, 395.57697, 5231.62012, 18.52144,   360.00000, 25.00000, 90.96000, 1993);
	CreateDynamicObject(3458, 435.23840, 5299.39160, 14.89600,   0.00000, 25.00000, -268.97992, 1993);
	CreateDynamicObject(8838, 452.95410, 5317.30273, 7.54300,   0.00000, 0.00000, 1.68001, 1993);
	CreateDynamicObject(8838, 419.73557, 5316.42236, 7.54300,   0.00000, 0.00000, 1.68001, 1993);
	CreateDynamicObject(8838, 422.58658, 5279.06104, 23.31570,   0.00000, 0.00000, 1.68001, 1993);
	CreateDynamicObject(8838, 455.85687, 5280.20117, 23.31570,   0.00000, 0.00000, 1.68001, 1993);
	CreateDynamicObject(8838, 470.09705, 5299.75098, 23.31570,   0.00000, 0.00000, 89.40002, 1993);
	CreateDynamicObject(8838, 389.79300, 5278.03369, 23.31570,   0.00000, 0.00000, 1.68001, 1993);
	CreateDynamicObject(8838, 470.50266, 5332.90283, 23.31570,   0.00000, 0.00000, 89.40002, 1993);
	CreateDynamicObject(8838, 470.92618, 5365.78125, 23.31570,   0.00000, 0.00000, 89.40002, 1993);
	CreateDynamicObject(8838, 452.21994, 5354.06641, 23.31570,   0.00000, 0.00000, 180.77998, 1993);
	CreateDynamicObject(8838, 471.32043, 5394.00244, 23.31570,   0.00000, 0.00000, 89.40002, 1993);
	CreateDynamicObject(8838, 453.10101, 5407.79590, 23.31570,   0.00000, 0.00000, 180.77998, 1993);
	CreateDynamicObject(1634, 433.67877, 5353.60400, 24.81730,   0.00000, 0.00000, 95.99998, 1993);
	CreateDynamicObject(8838, 392.76755, 5353.24951, 23.31570,   0.00000, 0.00000, 180.77998, 1993);
	CreateDynamicObject(1634, 410.34167, 5353.36377, 24.81730,   0.00000, 0.00000, 270.12000, 1993);
	CreateDynamicObject(8838, 386.79761, 5315.50732, 7.54300,   0.00000, 0.00000, 1.68001, 1993);
	CreateDynamicObject(8838, 363.16162, 5352.81152, 23.31570,   0.00000, 0.00000, 180.77998, 1993);
	CreateDynamicObject(8838, 356.96777, 5276.90332, 23.31570,   0.00000, 0.00000, 1.68001, 1993);
	CreateDynamicObject(8838, 333.20285, 5352.34375, 14.78360,   0.00000, 32.00000, 181.00000, 1993);
	CreateDynamicObject(3458, 341.20303, 5314.66113, 7.54530,   0.00000, 0.00000, 0.00000, 1993);
	CreateDynamicObject(8838, 365.74432, 5329.21533, 7.54300,   0.00000, 0.00000, -89.15997, 1993);
	CreateDynamicObject(3458, 365.55676, 5365.30176, 7.54530,   0.00000, 0.00000, 90.00000, 1993);
	CreateDynamicObject(8838, 333.33533, 5407.33887, 23.31570,   0.00000, 0.00000, 180.77998, 1993);
	CreateDynamicObject(8838, 332.94940, 5276.20605, 23.31570,   0.00000, 0.00000, 1.68001, 1993);
	CreateDynamicObject(3458, 318.95300, 5314.06006, 7.54530,   0.00000, 0.00000, 90.00000, 1993);
	CreateDynamicObject(8838, 318.75430, 5329.14941, 23.31570,   0.00000, 0.00000, 89.40002, 1993);
	CreateDynamicObject(3458, 318.95908, 5364.70752, 23.20295,   0.00000, 0.00000, 90.00000, 1993);
	CreateDynamicObject(8838, 365.44217, 5427.32715, 16.20578,   0.00000, 32.00000, 268.42004, 1993);
	CreateDynamicObject(3458, 365.50208, 5403.95752, 7.54530,   0.00000, 0.00000, 90.00000, 1993);
	CreateDynamicObject(3437, 414.39294, 5405.23828, 24.60214,   92.00000, 90.00000, -0.84000, 1993);
	CreateDynamicObject(3437, 414.37122, 5407.24268, 24.60214,   92.00000, 90.00000, -0.84000, 1993);
	CreateDynamicObject(3437, 414.47903, 5408.84033, 24.60214,   92.00000, 90.00000, -0.84000, 1993);
	CreateDynamicObject(3437, 403.35718, 5407.30176, 24.60214,   92.00000, 90.00000, -0.84000, 1993);
	CreateDynamicObject(3437, 403.28864, 5408.92773, 24.60214,   92.00000, 90.00000, -0.84000, 1993);
	CreateDynamicObject(3437, 403.03064, 5405.41553, 24.60214,   92.00000, 90.00000, -0.84000, 1993);
	CreateDynamicObject(8838, 366.19830, 5297.14355, 7.54300,   0.00000, 0.00000, -89.15997, 1993);
	CreateDynamicObject(8838, 366.55377, 5275.84473, 7.54300,   0.00000, 0.00000, -89.15997, 1993);
	CreateDynamicObject(3458, 386.09180, 5346.37695, 7.54530,   0.00000, 0.00000, 0.66000, 1993);
	CreateDynamicObject(8838, 422.10931, 5347.18115, 7.54300,   0.00000, 0.00000, 1.68001, 1993);
	CreateDynamicObject(3458, 454.01141, 5347.79150, 7.54530,   0.00000, 0.00000, 0.66000, 1993);
	CreateDynamicObject(8838, 318.98178, 5387.81494, 23.22191,   0.00000, 0.00000, 89.40002, 1993);
	CreateDynamicObject(8838, 365.84592, 5407.92090, 23.31570,   0.00000, 0.00000, 180.77998, 1993);
	CreateDynamicObject(3437, 392.22403, 5409.23486, 24.60214,   92.00000, 90.00000, -0.84000, 1993);
	CreateDynamicObject(3437, 392.22235, 5407.00391, 24.60214,   92.00000, 90.00000, -0.84000, 1993);
	CreateDynamicObject(3437, 392.19638, 5405.27783, 24.60214,   92.00000, 90.00000, -0.84000, 1993);
	CreateDynamicObject(1633, 385.77173, 5408.00781, 24.75106,   -16.00000, 0.00000, 90.00000, 1993);
	CreateDynamicObject(1633, 431.53735, 5407.54150, 24.75106,   -16.00000, 0.00000, 90.00000, 1993);
	CreateDynamicObject(1633, 423.19260, 5407.52930, 24.75106,   -16.00000, 0.00000, 90.00000, 1993);
	CreateDynamicObject(18750, 419.53500, 5385.02051, -2.96743,   0.00000, 0.00000, 0.00000, 1993);
	CreateDynamicObject(17563, 415.94226, 5289.77686, -2.16848,   0.00000, 0.00000, -96.05999, 1993);
	CreateDynamicObject(19840, 427.71194, 5450.84326, 2.80810,   0.00000, 0.00000, 0.00000, 1993);
	CreateDynamicObject(19840, 380.89557, 5451.54199, 2.80810,   0.00000, 0.00000, 0.00000, 1993);
	CreateDynamicObject(19840, 342.67551, 5451.06299, 2.80810,   0.00000, 0.00000, 0.00000, 1993);
	CreateDynamicObject(19840, 304.51096, 5448.27832, 2.80810,   0.00000, 0.00000, 0.00000, 1993);
	CreateDynamicObject(19840, 269.10986, 5396.40283, 2.80810,   0.00000, 0.00000, 95.10001, 1993);
	CreateDynamicObject(19840, 268.60403, 5303.20068, 2.80810,   0.00000, 0.00000, 95.10001, 1993);
	CreateDynamicObject(19840, 328.50476, 5211.56836, 2.80810,   0.00000, 0.00000, 180.18002, 1993);
	CreateDynamicObject(19840, 446.26620, 5211.72705, 2.80810,   0.00000, 0.00000, 180.18002, 1993);
	CreateDynamicObject(19840, 518.55688, 5237.17383, 2.80810,   0.00000, 0.00000, 263.34003, 1993);
	CreateDynamicObject(19840, 510.40512, 5332.66602, 2.80810,   0.00000, 0.00000, 263.34003, 1993);
	CreateDynamicObject(19840, 516.02936, 5412.22070, 2.80810,   0.00000, 0.00000, 263.34003, 1993);
	CreateDynamicObject(19840, 500.37125, 5454.54053, 2.80810,   0.00000, 0.00000, 352.86002, 1993);
	CreateDynamicObject(18751, 412.88040, 5144.65527, 6.11376,   0.00000, 0.00000, 0.00000, 1993);
	CreateDynamicObject(18751, 510.81561, 5150.39697, 6.11376,   0.00000, 0.00000, 0.00000, 1993);
	CreateDynamicObject(18751, 313.11652, 5145.02197, 6.11376,   0.00000, 0.00000, 0.00000, 1993);
	CreateDynamicObject(18751, 208.62407, 5176.91553, 6.11376,   0.00000, 0.00000, 0.00000, 1993);
	CreateDynamicObject(18751, 207.13727, 5279.35938, 6.11376,   0.00000, 0.00000, 0.00000, 1993);
	CreateDynamicObject(18751, 205.76608, 5382.84131, 6.11376,   0.00000, 0.00000, 0.00000, 1993);
	CreateDynamicObject(18751, 209.99866, 5489.19531, 6.11376,   0.00000, 0.00000, 0.00000, 1993);
	CreateDynamicObject(18751, 298.93332, 5524.89990, 6.11376,   0.00000, 0.00000, 0.00000, 1993);
	CreateDynamicObject(18751, 400.46701, 5525.50098, 6.11376,   0.00000, 0.00000, 0.00000, 1993);
	CreateDynamicObject(18751, 494.16202, 5525.58545, 6.11376,   0.00000, 0.00000, 0.00000, 1993);
	CreateDynamicObject(18751, 580.36707, 5478.65625, 6.11376,   0.00000, 0.00000, 0.00000, 1993);
	CreateDynamicObject(18751, 579.75220, 5374.21533, 6.11376,   0.00000, 0.00000, 0.00000, 1993);
	CreateDynamicObject(18751, 584.89752, 5266.76855, 6.11376,   0.00000, 0.00000, 0.00000, 1993);
	CreateDynamicObject(18751, 575.39838, 5170.03174, 6.11376,   0.00000, 0.00000, 0.00000, 1993);
	CreateDynamicObject(615, 239.46068, 5284.78320, 8.03763,   0.00000, 0.00000, 0.00000, 1993);
	CreateDynamicObject(616, 242.98500, 5273.21777, 12.32911,   0.00000, 0.00000, 0.00000, 1993);
	CreateDynamicObject(656, 213.20074, 5264.12305, 12.32911,   0.00000, 0.00000, 0.00000, 1993);
	CreateDynamicObject(664, 227.95938, 5300.72852, 10.12671,   0.00000, 0.00000, 0.00000, 1993);
	CreateDynamicObject(727, 247.32182, 5298.29688, 30.48376,   0.00000, 0.00000, 0.00000, 1993);
	CreateDynamicObject(3898, 254.80383, 5226.71094, 12.57407,   0.00000, 0.00000, -67.98000, 1993);
	CreateDynamicObject(16061, 244.43306, 5219.36182, 18.36366,   0.00000, 0.00000, 0.00000, 1993);
	CreateDynamicObject(620, 260.98108, 5189.25684, 29.00342,   0.00000, 0.00000, 0.00000, 1993);
	CreateDynamicObject(622, 266.47290, 5167.32422, 4.47977,   0.00000, 0.00000, 0.00000, 1993);
	CreateDynamicObject(710, 301.83313, 5160.63574, 20.26498,   0.00000, 0.00000, 0.24000, 1993);
	CreateDynamicObject(712, 298.70416, 5170.09180, 15.92619,   0.00000, 0.00000, 0.00000, 1993);
	CreateDynamicObject(3898, 236.52895, 5280.04395, 12.57407,   0.00000, 0.00000, -112.01999, 1993);
	CreateDynamicObject(3898, 216.30122, 5263.70410, 12.57407,   0.00000, 0.00000, -103.74000, 1993);
	CreateDynamicObject(3898, 235.68437, 5217.02148, 12.57407,   0.00000, 0.00000, -96.35999, 1993);
	CreateDynamicObject(3898, 263.02481, 5206.41113, 12.57407,   0.00000, 0.00000, -67.98000, 1993);
	CreateDynamicObject(727, 225.48122, 5276.95361, 30.48376,   0.00000, 0.00000, 0.00000, 1993);
	CreateDynamicObject(727, 234.81163, 5290.53809, 30.48376,   0.00000, 0.00000, 0.00000, 1993);
	CreateDynamicObject(727, 206.52467, 5306.42139, 30.48376,   0.00000, 0.00000, 0.00000, 1993);
	CreateDynamicObject(727, 227.83159, 5245.39014, 30.48376,   0.00000, 0.00000, 0.00000, 1993);
	CreateDynamicObject(620, 285.02289, 5191.70264, 15.83975,   0.00000, 0.00000, 0.00000, 1993);
	CreateDynamicObject(9105, 404.73712, 5112.86328, 27.83077,   0.00000, 0.00000, 3.00000, 1993);
	CreateDynamicObject(3898, 236.52895, 5280.04395, 12.57407,   0.00000, 0.00000, -112.01999, 1993);
	CreateDynamicObject(3898, 224.58925, 5340.01074, 12.57407,   0.00000, 0.00000, -116.69999, 1993);
	CreateDynamicObject(3898, 218.77383, 5432.68213, 14.79896,   0.00000, 0.00000, -126.47999, 1993);
	CreateDynamicObject(3898, 178.07484, 5277.73096, 12.57407,   0.00000, 0.00000, -2.45999, 1993);
	CreateDynamicObject(620, 340.75241, 5165.70361, 6.11140,   0.00000, 0.00000, 0.00000, 1993);
	CreateDynamicObject(3898, 430.10327, 5109.71582, 12.57407,   0.00000, 0.00000, 100.08001, 1993);
	CreateDynamicObject(3898, 216.26419, 5403.43750, 14.79896,   0.00000, 0.00000, -126.47999, 1993);
	CreateDynamicObject(3898, 235.83954, 5439.25732, 14.79896,   0.00000, 0.00000, -126.47999, 1993);
	CreateDynamicObject(3898, 244.90239, 5458.00342, 14.79896,   0.00000, 0.00000, -126.47999, 1993);
	CreateDynamicObject(3898, 254.24547, 5476.31006, 14.79896,   0.00000, 0.00000, -126.47999, 1993);
	CreateDynamicObject(3898, 244.32024, 5492.77588, 14.79896,   0.00000, 0.00000, -167.16000, 1993);
	CreateDynamicObject(3898, 260.02948, 5491.53027, 14.79896,   0.00000, 0.00000, -167.16000, 1993);
	CreateDynamicObject(620, 404.01547, 5187.07910, 17.73137,   0.00000, 0.00000, 6.12226, 1993);
	CreateDynamicObject(3898, 279.55426, 5497.51709, 14.79896,   0.00000, 0.00000, -167.16000, 1993);
	CreateDynamicObject(3898, 315.45657, 5505.99951, 14.79896,   0.00000, 0.00000, -173.81999, 1993);
	CreateDynamicObject(3898, 343.64166, 5501.69580, 14.79896,   0.00000, 0.00000, -202.85999, 1993);
	CreateDynamicObject(3898, 332.09961, 5505.45752, 14.79896,   0.00000, 0.00000, -202.85999, 1993);
	CreateDynamicObject(3898, 361.98105, 5495.74414, 14.79896,   0.00000, 0.00000, -202.85999, 1993);
	CreateDynamicObject(3898, 394.68777, 5495.10498, 14.79896,   0.00000, 0.00000, -202.85999, 1993);
	CreateDynamicObject(3898, 483.66058, 5489.23096, 14.79896,   0.00000, 0.00000, -219.41998, 1993);
	CreateDynamicObject(3898, 283.58954, 5539.09668, 14.79896,   0.00000, 0.00000, -83.82001, 1993);
	CreateDynamicObject(3898, 348.92419, 5546.97314, 14.79896,   0.00000, 0.00000, -83.16001, 1993);
	CreateDynamicObject(3898, 379.69571, 5559.47607, 14.79896,   0.00000, 0.00000, -83.16001, 1993);
	CreateDynamicObject(3898, 422.44366, 5541.37549, 14.79896,   0.00000, 0.00000, -83.16001, 1993);
	CreateDynamicObject(3898, 174.26376, 5332.51318, 14.79896,   0.00000, 0.00000, -356.03992, 1993);
	CreateDynamicObject(3898, 338.42200, 5080.17676, 12.57407,   0.00000, 0.00000, 100.08001, 1993);
	CreateDynamicObject(3898, 334.38635, 5062.61768, 12.57407,   0.00000, 0.00000, 100.08001, 1993);
	CreateDynamicObject(620, 254.56119, 5269.14893, 17.73137,   0.00000, 0.00000, 6.12226, 1993);
	CreateDynamicObject(620, 255.71533, 5275.48291, 17.73137,   0.00000, 0.00000, 6.12226, 1993);
	CreateDynamicObject(620, 251.38403, 5336.50732, 17.73137,   0.00000, 0.00000, 6.12226, 1993);
	CreateDynamicObject(3898, 361.58542, 5112.45850, 12.57407,   0.00000, 0.00000, 100.08001, 1993);
	CreateDynamicObject(3898, 469.03244, 5117.59131, 12.57407,   0.00000, 0.00000, 100.08001, 1993);
	CreateDynamicObject(3898, 501.98611, 5099.50977, 12.57407,   0.00000, 0.00000, 100.08001, 1993);
	CreateDynamicObject(3898, 535.19763, 5121.09570, 12.57407,   0.00000, 0.00000, 100.08001, 1993);
	CreateDynamicObject(3898, 510.95773, 5081.19385, 12.57407,   0.00000, 0.00000, 100.08001, 1993);
	CreateDynamicObject(3898, 516.77319, 5067.54541, 12.57407,   0.00000, 0.00000, 100.08001, 1993);
	CreateDynamicObject(3898, 453.46625, 5496.73682, 14.79896,   0.00000, 0.00000, -219.41998, 1993);
	CreateDynamicObject(3898, 514.83179, 5478.70264, 14.79896,   0.00000, 0.00000, -219.41998, 1993);
	CreateDynamicObject(3898, 535.60345, 5467.65186, 14.79896,   0.00000, 0.00000, -219.41998, 1993);
	CreateDynamicObject(3898, 557.30792, 5450.73145, 14.79896,   0.00000, 0.00000, -244.91995, 1993);
	CreateDynamicObject(3898, 568.80408, 5436.64990, 14.79896,   0.00000, 0.00000, -262.07996, 1993);
	CreateDynamicObject(3898, 573.55499, 5419.71143, 14.79896,   0.00000, 0.00000, -262.07996, 1993);
	CreateDynamicObject(3898, 565.37317, 5377.48730, 14.79896,   0.00000, 0.00000, -274.43994, 1993);
	CreateDynamicObject(3898, 558.21863, 5359.09961, 14.79896,   0.00000, 0.00000, -281.87991, 1993);
	CreateDynamicObject(3898, 563.60358, 5330.96191, 14.79896,   0.00000, 0.00000, -281.87991, 1993);
	CreateDynamicObject(3898, 568.44098, 5308.72607, 14.79896,   0.00000, 0.00000, -281.87991, 1993);
	CreateDynamicObject(3898, 547.46729, 5288.09277, 14.79896,   0.00000, 0.00000, -293.03992, 1993);
	CreateDynamicObject(3898, 543.64166, 5268.56543, 14.79896,   0.00000, 0.00000, -293.03992, 1993);
	CreateDynamicObject(3898, 612.20117, 5302.02637, 14.79896,   0.00000, 0.00000, 186.90311, 1993);
	CreateDynamicObject(3898, 657.94818, 5276.67090, 14.79896,   0.00000, 0.00000, 186.90311, 1993);
	CreateDynamicObject(3898, 636.32806, 5195.66211, 14.79896,   0.00000, 0.00000, 186.90311, 1993);
	CreateDynamicObject(8483, 254.12317, 5336.59277, 9.38617,   0.00000, 0.00000, 0.00000, 1993);
	CreateDynamicObject(620, 375.24652, 5184.70410, 20.34479,   0.00000, 0.00000, 0.00000, 1993);
	CreateDynamicObject(620, 490.48682, 5187.83643, 18.91077,   0.00000, 0.00000, 0.00000, 1993);
	CreateDynamicObject(8483, 512.63617, 5213.51953, 5.27306,   0.00000, 0.00000, 123.96000, 1993);
	CreateDynamicObject(8483, 524.39063, 5289.28516, 5.12026,   0.00000, 0.00000, -175.86000, 1993);
	CreateDynamicObject(8483, 349.65451, 5203.04834, 8.45252,   0.00000, 0.00000, 66.95999, 1993);
	CreateDynamicObject(8483, 319.70349, 5455.21973, 3.04735,   0.00000, 0.00000, -100.92000, 1993);
	CreateDynamicObject(8483, 415.08261, 5454.93896, 3.04735,   0.00000, 0.00000, -100.92000, 1993);
	CreateDynamicObject(8483, 491.13507, 5457.27393, 3.04735,   0.00000, 0.00000, -100.92000, 1993);
	CreateDynamicObject(8483, 521.96271, 5389.66504, 5.88835,   0.00000, 0.00000, -158.34000, 1993);
	CreateDynamicObject(18752, 380.03912, 5628.11426, -0.46428,   0.00000, 0.00000, 0.00000, 1993);
	CreateDynamicObject(712, 538.22479, 5371.10596, 17.31300,   0.00000, 0.00000, 0.00000, 1993);
	CreateDynamicObject(712, 534.72546, 5398.47510, 17.31300,   0.00000, 0.00000, 0.00000, 1993);
	CreateDynamicObject(712, 443.86337, 5193.94775, 17.38360,   0.00000, 0.00000, 0.00000, 1993);
	CreateDynamicObject(710, 423.58749, 5195.44336, 22.80767,   0.00000, 0.00000, 0.00000, 1993);
	CreateDynamicObject(710, 311.92557, 5179.41602, 7.31580,   0.00000, 0.00000, 0.00000, 1993);
	CreateDynamicObject(710, 317.94131, 5197.41504, 13.17187,   0.00000, 0.00000, 0.00000, 1993);
	CreateDynamicObject(710, 251.04883, 5228.83252, 13.25874,   0.00000, 0.00000, 0.00000, 1993);
	CreateDynamicObject(710, 252.20433, 5311.10645, 12.05434,   0.00000, 0.00000, 0.00000, 1993);
	CreateDynamicObject(710, 258.87015, 5427.63623, 8.86552,   0.00000, 0.00000, 0.00000, 1993);
	CreateDynamicObject(712, 233.13255, 5398.01123, 8.86552,   0.00000, 0.00000, 0.00000, 1993);
	CreateDynamicObject(712, 247.49049, 5379.12061, 19.17722,   0.00000, 0.00000, 0.00000, 1993);
	CreateDynamicObject(712, 257.06540, 5364.75635, 27.32660,   0.00000, 0.00000, 0.00000, 1993);
	CreateDynamicObject(622, 485.69092, 5202.56299, 17.32776,   0.00000, 0.00000, 0.00000, 1993);
	CreateDynamicObject(622, 539.83423, 5286.84033, 8.37158,   0.00000, 0.00000, 0.00000, 1993);
	CreateDynamicObject(622, 524.93298, 5443.84180, 14.82643,   0.00000, 0.00000, 117.17999, 1993);
	CreateDynamicObject(622, 436.87347, 5461.83398, 12.82629,   0.00000, 0.00000, -117.12000, 1993);
	CreateDynamicObject(622, 368.71841, 5464.95801, 13.56563,   0.00000, 0.00000, -229.56000, 1993);
	CreateDynamicObject(16061, 202.23956, 5182.07715, 11.76008,   0.00000, 0.00000, 72.84000, 1993);
	CreateDynamicObject(1225, 425.60419, 5352.08301, 26.72122,   0.00000, 0.00000, 0.00000, 1993);
	CreateDynamicObject(1225, 422.67996, 5352.10645, 26.72122,   0.00000, 0.00000, 0.00000, 1993);
	CreateDynamicObject(1225, 419.24142, 5352.17480, 26.72122,   0.00000, 0.00000, 0.00000, 1993);
	CreateDynamicObject(1225, 415.90045, 5352.26465, 26.72122,   0.00000, 0.00000, 0.00000, 1993);
	CreateDynamicObject(1225, 366.03745, 5419.27393, 9.78142,   0.00000, 0.00000, 0.00000, 1993);
	CreateDynamicObject(1225, 366.23669, 5420.76270, 9.78142,   0.00000, 0.00000, 0.00000, 1993);
	CreateDynamicObject(1225, 367.10120, 5417.49316, 9.78142,   0.00000, 0.00000, 0.00000, 1993);
	CreateDynamicObject(1225, 367.23395, 5419.60400, 9.78142,   0.00000, 0.00000, 0.00000, 1993);
	CreateDynamicObject(1225, 367.53220, 5421.27881, 9.78142,   0.00000, 0.00000, 0.00000, 1993);
	CreateDynamicObject(1225, 365.10818, 5417.57275, 9.78142,   0.00000, 0.00000, 0.00000, 1993);
	CreateDynamicObject(1225, 364.74625, 5419.68604, 9.78142,   0.00000, 0.00000, 0.00000, 1993);
	CreateDynamicObject(1225, 364.92877, 5422.87695, 9.78142,   0.00000, 0.00000, 0.00000, 1993);
	CreateDynamicObject(1225, 364.59717, 5421.25537, 9.78142,   0.00000, 0.00000, 0.00000, 1993);
	CreateDynamicObject(1225, 366.69299, 5422.72363, 9.78142,   0.00000, 0.00000, 0.00000, 1993);
	CreateDynamicObject(712, 341.28543, 5213.13672, 3.18145,   0.00000, 0.00000, 0.00000, 1993);
	CreateDynamicObject(11489, 342.78088, 5391.59229, 0.14577,   0.00000, 0.00000, 0.00000, 1993);
	CreateDynamicObject(11489, 342.16544, 5373.16650, 0.14577,   0.00000, 0.00000, -183.48003, 1993);
	CreateDynamicObject(11489, 337.50995, 5272.80664, 0.14577,   0.00000, 0.00000, -183.48003, 1993);
	CreateDynamicObject(11489, 336.80789, 5288.21240, 0.14577,   0.00000, 0.00000, -359.69998, 1993);

Bun, cam asta a fost tot, sa va arat si cate-va ss-uri a sistemului de Derby Arena unde l-am creeat pentru voi, unde este creeat pentru mine si cum arata sistemul! Eu am pus vehicule de tip Infernus, voi va puneti ce vreti, vehiculele le modificati la Ongamemodeinit derbyEvent[0] = AddStaticVehicle(411,469.9734,5281.1460,25.4667+5,358.5781,-1,-1); // veh1 .... dupa AddStaticVehicles(411 <- Acesta este codul vehicului, voi va puteti lua un id de vehicul care sa fie in arena de aici!

ATENTIE: Mapping-ul si este pus pe VirtualWorld 1993 si vehiculele pe VirtualWorld 1992, sistemul de joc se desfasoara pe VirtualWorld 1993, daca vreti, modificati dupa placerea voastra!

Poze cu locul unde am salvat Derby Arena: https://imgur.com/a/VGX7GTO

Poze cu Mapping-ul si se vad si vehiculele spawnate unde se vor spawna cand intrati in derby arena: https://imgur.com/a/C3fhjWf

 

Sper ca v-am ajutat cu acest sistem, daca va placut un +1 daca va placut! :) 

Cu respect pentru voi, al vostru Razvan va saluta!

 

Video: Cam asa se desfasoara sistemul Derby arena, ce e aici este un video luat de pe YT la intamplare!

 

Editat de razvanduciuc
Edit: Video

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Cod mai prost exista ? 

Daca stau sa explic greselile din "tutorialul" tau imi ia peste 10 minute. In  primul rand nu e tutorial, doar ai trantit un cod si niste texte: acum mergem la X, dar nu spui si ce face codul de acolo, intra un incepator si vede topicul, nu intelege nimic .. si daca intelege si invata din codul tau invata prost.

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
On 1/10/2019 at 12:02 PM, Dennis12. said:

Cod mai prost exista ? 

Daca stau sa explic greselile din "tutorialul" tau imi ia peste 10 minute. In  primul rand nu e tutorial, doar ai trantit un cod si niste texte: acum mergem la X, dar nu spui si ce face codul de acolo, intra un incepator si vede topicul, nu intelege nimic .. si daca intelege si invata din codul tau invata prost.

Te rog sa imi explici toate greselile mele din acest tutorial! Eu nu stau sa explic ce face fiecare in parte. Este o baza pentru derby arena, am dat si un video cu ce reiasa din acest cod! Daca intra un incepator si habar nu are de ce cauta pe acest topic, parerea mea este sa se lase de scripting. De invatat pe cei incepatori, te las pe tine ca doar tu ai infiintat programul pawno si tu ai scris pawn. Nu are rost sa iti mai spun ceva ca poate te injur si nu e frumos.

 

On 1/11/2019 at 7:42 PM, #Yudin said:

Hah ce cod frumos ai imi vine sa vomit

Te rog frumos sa te filmezi cand vomiti, ca sa vad si eu.

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
Acum 13 minute, razvanduciuc a spus:

Te rog sa imi explici toate greselile mele din acest tutorial! Eu nu stau sa explic ce face fiecare in parte. Este o baza pentru derby arena, am dat si un video cu ce reiasa din acest cod! Daca intra un incepator si habar nu are de ce cauta pe acest topic, parerea mea este sa se lase de scripting. De invatat pe cei incepatori, te las pe tine ca doar tu ai infiintat programul pawno si tu ai scris pawn. Nu are rost sa iti mai spun ceva ca poate te injur si nu e frumos.

 

Te rog frumos sa te filmezi cand vomiti, ca sa vad si eu.

neaparat

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
Just now, #Yudin said:

neaparat

neaparat ca sa fiu sigur ca vomiti cand te uiti la codurile mele, ca daca stiu ca o sa vomiti o sa ma apuc de postat zilnic in toate topicurile, pana intri in coma :))

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
Chiar acum, razvanduciuc a spus:

neaparat ca sa fiu sigur ca vomiti cand te uiti la codurile mele, ca daca stiu ca o sa vomiti o sa ma apuc de postat zilnic in toate topicurile, pana intri in coma :))

bine,altceva sir?

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
Chiar acum, razvanduciuc a spus:

Altceva nimic, doar ca astept ce ti-am cerut.

Bine asteapta,pina ce esti liber

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
1 oră în urmă, razvanduciuc a spus:

Te rog sa imi explici toate greselile mele din acest tutorial! Eu nu stau sa explic ce face fiecare in parte. Este o baza pentru derby arena, am dat si un video cu ce reiasa din acest cod! Daca intra un incepator si habar nu are de ce cauta pe acest topic, parerea mea este sa se lase de scripting. De invatat pe cei incepatori, te las pe tine ca doar tu ai infiintat programul pawno si tu ai scris pawn. Nu are rost sa iti mai spun ceva ca poate te injur si nu e frumos.

 

Te rog frumos sa te filmezi cand vomiti, ca sa vad si eu.

Pai in primul rand vad ca nu ai auzit de variabile boolene ... ca vad ca tu sti doar de integer ... nici de ala nu cred ca ai auzit, ai vazut doar ca pe toate gm-urile e asa..

In cod te folosesti doar de 1 si 0 pentru variabila inDerby[MAX_PLAYERS], adica nu ai nevoie de INTEGER .. mananca din memorie. 

1:

	new inDerby[MAX_PLAYERS]; -> new bool: inDerby[MAX_PLAYERS]; 
	

Cand pui restrictiile:

	if(inDerby[playerid] == 1)          ->       if(inDerby[playerid] == true) 
	SAU 
	if(inDerby[playerid] == 0)          ->    if(inDerby[playerid] == false)
	

Acceasi treaba si pentru variabila derbyStatus. 

 

2: 

SendDerby(color, text[]){
    foreach(new i : Player){
        if(inDerby[i] == 1){
            SendClientMessage(i, color, text);
		}
	}
	return 1;
}

De list-uri / iteratori n-ai auzit, asa-i ? Iti dai seama daca de fiecare data cand se trimite un mesaj trece prin toti jucatorii conectati ca sa trimita un mesaj doar pentru maxim 10 jucatori ? Ca nu joaca cine stie ce la sumo .. 

 

3:

new string[128];
	format(string, sizeof(string), "%s a intrat in Derby Arena", GetName(playerid));
	SendDerby(COLOR_DERBY, string);

128 de caractere pentru ce? 

image.png.00a904b1fab511e59521f432215445a3.png

23 de caractere pentru textul ala si + 32 pentru MAX_PLAYER_NAME ( lungimea de caractere pe care o poate avea un nume ) 

23 + 32 = 55 + 1( NULL ) = 56. Sa zicem maxim 64, nu ai nevoie de 128. 

 

4:

for(new i = 0; i < 5; i++) SetVehicleVirtualWorld(derbyEvent[19], 1992);

Nu inteleg pentru ce cacat e asta .. adica faci o bucla care sa parcurca 0,1,2,3,4 si sa execute ce? Sa seteze virtualworld pentur masina cu nr 19 la 1992 de 4 ori sau cum ? 

 

5:

foreach(new i : Player){
	    if(IsPlayerConnected(i)){
			if(inDerby[i] == 1){
				if(derbyStatus == 1){
				    new Float: Pos[3];
				 	GetPlayerPos(i, Pos[0], Pos[1], Pos[2]);
				 	if(Pos[2] < 5.5486) leave_derby(i);
				}
			}
		}
	}

Verificare care se executa in fiecare secunda .. 

IsPlayerConnected pentru ce ai folosit ? Mi se pare inutil .. daca trece prin el e clar ca-i conectat, poate daca faceai o verificare sa vezi daca e logat asa nu mai ziceam nimic :) 

De ce definesti float-ul in bucla? 

new Float: Pos[3]; 

De regula variabilele se definesc inaintea buclei din cate stiu eu .. 

 

Sa zicem ca sunt un incepator, intru pentru prima data pe un astfel de forum si caut si eu la tutoriale, ca vreau sa invat si vine un idiot ca tine ce e in stare sa dea copy paste din gamemode in gamemode si imi tranteste mie un cod, eu ce invat, eu ce inteleg? 

 

"Dupa ce am adaugat aceste chestii, mergem la setplayerunjail si adaugam:" 

No shit sherlock .. mergem la setplayerunjail, nu toti traiesc pe bigzone sau saints( cred ca e pe saints ) poate eu sunt un incepator si am descarcat gm by Poponet 2k20 from zero to hero, nu are setplayerunjail, ce fac? 

 

Nu vad sa fi definit undeva shortcut-ul asta:

function

Eu nu il am definit in gamemode si vreau sa bag si eu sistemul la mine pe gamemode sa ma dau mare ca am sistem, uite ca nu pot ca imi da eroare :| ( undefinited symbol function ). 

 

Poate daca ai fi postat asta sub forma de filterscript in alta sectiune nu m-as fi luat si de asta. 

Ti-am enumerat si cea mai mica greseala, si aia cu stringul se poate numi tot o greseala, bine, intr-adevar, nu e ceva care sa te afecteze, poate pe termen lung de folosinta in felul asta, dar parerile sunt impartite, eu am considerat-o tot o greseala :)  

EDIT: Am uitat sa precizez, mai puteai optimiza codul folosindu-te si de y_timers.

 

 

 

Editat de Dennis12.
  • Haha 1

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
30 minutes ago, Dennis12. said:

Pai in primul rand vad ca nu ai auzit de variabile boolene ... ca vad ca tu sti doar de integer ... nici de ala nu cred ca ai auzit, ai vazut doar ca pe toate gm-urile e asa..

In cod te folosesti doar de 1 si 0 pentru variabila inDerby[MAX_PLAYERS], adica nu ai nevoie de INTEGER .. mananca din memorie. 

1:


	new inDerby[MAX_PLAYERS]; -> new bool: inDerby[MAX_PLAYERS]; 
	

Cand pui restrictiile:


	if(inDerby[playerid] == 1)          ->       if(inDerby[playerid] == true) 
	SAU 
	if(inDerby[playerid] == 0)          ->    if(inDerby[playerid] == false)
	

Acceasi treaba si pentru variabila derbyStatus. 

 

2: 


SendDerby(color, text[]){
    foreach(new i : Player){
        if(inDerby[i] == 1){
            SendClientMessage(i, color, text);
		}
	}
	return 1;
}

De list-uri / iteratori n-ai auzit, asa-i ? Iti dai seama daca de fiecare data cand se trimite un mesaj trece prin toti jucatorii conectati ca sa trimita un mesaj doar pentru maxim 10 jucatori ? Ca nu joaca cine stie ce la sumo .. 

 

3:


new string[128];
	format(string, sizeof(string), "%s a intrat in Derby Arena", GetName(playerid));
	SendDerby(COLOR_DERBY, string);

128 de caractere pentru ce? 

image.png.00a904b1fab511e59521f432215445a3.png

23 de caractere pentru textul ala si + 32 pentru MAX_PLAYER_NAME ( lungimea de caractere pe care o poate avea un nume ) 

23 + 32 = 55 + 1( NULL ) = 56. Sa zicem maxim 64, nu ai nevoie de 128. 

 

4:


for(new i = 0; i < 5; i++) SetVehicleVirtualWorld(derbyEvent[19], 1992);

Nu inteleg pentru ce cacat e asta .. adica faci o bucla care sa parcurca 0,1,2,3,4 si sa execute ce? Sa seteze virtualworld pentur masina cu nr 19 la 1992 de 4 ori sau cum ? 

 

5:


foreach(new i : Player){
	    if(IsPlayerConnected(i)){
			if(inDerby[i] == 1){
				if(derbyStatus == 1){
				    new Float: Pos[3];
				 	GetPlayerPos(i, Pos[0], Pos[1], Pos[2]);
				 	if(Pos[2] < 5.5486) leave_derby(i);
				}
			}
		}
	}

Verificare care se executa in fiecare secunda .. 

IsPlayerConnected pentru ce ai folosit ? Mi se pare inutil .. daca trece prin el e clar ca-i conectat, poate daca faceai o verificare sa vezi daca e logat asa nu mai ziceam nimic :) 

De ce definesti float-ul in bucla? 

new Float: Pos[3]; 

De regula variabilele se definesc inaintea buclei din cate stiu eu .. 

 

Sa zicem ca sunt un incepator, intru pentru prima data pe un astfel de forum si caut si eu la tutoriale, ca vreau sa invat si vine un idiot ca tine ce e in stare sa dea copy paste din gamemode in gamemode si imi tranteste mie un cod, eu ce invat, eu ce inteleg? 

 

"Dupa ce am adaugat aceste chestii, mergem la setplayerunjail si adaugam:" 

No shit sherlock .. mergem la setplayerunjail, nu toti traiesc pe bigzone sau saints( cred ca e pe saints ) poate eu sunt un incepator si am descarcat gm by Poponet 2k20 from zero to hero, nu are setplayerunjail, ce fac? 

 

Nu vad sa fi definit undeva shortcut-ul asta:


function

Eu nu il am definit in gamemode si vreau sa bag si eu sistemul la mine pe gamemode sa ma dau mare ca am sistem, uite ca nu pot ca imi da eroare :| ( undefinited symbol function ). 

 

Poate daca ai fi postat asta sub forma de filterscript in alta sectiune nu m-as fi luat si de asta. 

Ti-am enumerat si cea mai mica greseala, si aia cu stringul se poate numi tot o greseala, bine, intr-adevar, nu e ceva care sa te afecteze, poate pe termen lung de folosinta in felul asta, dar parerile sunt impartite, eu am considerat-o tot o greseala :)  

EDIT: Am uitat sa precizez, mai puteai optimiza codul folosindu-te si de y_timers.

 

 

 

Sa presupunem ca esti putin mai mult prost!

La numarul 1 fiecare isi pune ce variabila vrea el, eu am dat un exemplu dupa cum am spus, am facut o mica baza pentru derby arena, voi sa o imbunatatiti si sa faceti ce vreti cu ea, la 2 la fel, folosesc iterartori pentru optimizare stai linistit, acest sistem este pus pe un gm edit de mine, iar cineva mi-a cerut acest sistem si l-am pus sub forma unui tutorial sa nu il adaug eu in gm, daca vrei optimizare folosestete de termenii tai de scripting, eu am facut un mic tutorial si cum am mai spus, eu am facut baza voi il puteti face cum vreti. La 3 era string-ul de inceput de la setplayerunjail de la mine, string-ul acela il folosesc in tot setplayerunjail, am uitat sa modific in 64 caractere, asta poate sa o faca oricine, se vede clar ca nu ai nevoie de mai mult de 64 de caractere acolo sau poate si 60... dar nu prea conteaza numarul, daca e cu 3-5 caractere in + dar daca depaseste cu 10-70 cum a depasit la mine este o problema, dar cum am spus la inceput il modifici dupa placul tau, la numarul 4 vehiculele de la 0 - 19 sa le puna in vw 1992 sa nu iti fie in sistem cand intri, dupa cum am spus la inceput este baza tu o modifici cum vrei, optimizare si tot ce vrea pla ta. La numarul 5 il poti pune unde vrea muschiul tau, fiecare are alt tip de a verifica, eu sistemul l-am pus intr-un gm care l-am mai postat aici odata, dupa cum am spus si in acel post, am editat la cerereile cuiva, nu stau sa optimizez gm-ul pentru tot prostul. Eu am adaugat ceva, daca tu vrei sa modifici sau sa optimizezi sa il lucrezi este alegerea ta. Ia de function ca definitie, o poti defini si singur, dar daca stam bine si ne gandim toate gm-urile de pe net au aceasta definitie. Pentru ce sa o mai pun eu aici in acest tutorial? 

Daca nu iti convin codurile mele, il poti face dupa codurile tale, eu am postat o baza de un sistem, nu o optimizare de sistem! Daca iti vine si tie sa vomiti ca si la @#Yudin pentru ca nu iti plac codurile astea, vreu sa va mai explic odata, eu nu am stat sa optimizez un sitem sau sa fac un sistem optimizat, am facut o baza de sistem si voi sa o face-ti cum vreti voi + optimizare daca vreti optimizare. Eu l-am facut dupa cum am vrut eu pe acel gm cerut de acel baiat, daca lui ii trebuie optimizare sa se descurce, la fel cum se pot descurca toti care iau acest sistem! 

Daca nu va convine cum l-am facut, parerea mea este sa nu mai comentati aiurea!

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
Acum 2 minute, razvanduciuc a spus:

Sa presupunem ca esti putin mai mult prost!

La numarul 1 fiecare isi pune ce variabila vrea el, eu am dat un exemplu dupa cum am spus, am facut o mica baza pentru derby arena, voi sa o imbunatatiti si sa faceti ce vreti cu ea, la 2 la fel, folosesc iterartori pentru optimizare stai linistit, acest sistem este pus pe un gm edit de mine, iar cineva mi-a cerut acest sistem si l-am pus sub forma unui tutorial sa nu il adaug eu in gm, daca vrei optimizare folosestete de termenii tai de scripting, eu am facut un mic tutorial si cum am mai spus, eu am facut baza voi il puteti face cum vreti. La 3 era string-ul de inceput de la setplayerunjail de la mine, string-ul acela il folosesc in tot setplayerunjail, am uitat sa modific in 64 caractere, asta poate sa o faca oricine, se vede clar ca nu ai nevoie de mai mult de 64 de caractere acolo sau poate si 60... dar nu prea conteaza numarul, daca e cu 3-5 caractere in + dar daca depaseste cu 10-70 cum a depasit la mine este o problema, dar cum am spus la inceput il modifici dupa placul tau, la numarul 4 vehiculele de la 0 - 19 sa le puna in vw 1992 sa nu iti fie in sistem cand intri, dupa cum am spus la inceput este baza tu o modifici cum vrei, optimizare si tot ce vrea pla ta. La numarul 5 il poti pune unde vrea muschiul tau, fiecare are alt tip de a verifica, eu sistemul l-am pus intr-un gm care l-am mai postat aici odata, dupa cum am spus si in acel post, am editat la cerereile cuiva, nu stau sa optimizez gm-ul pentru tot prostul. Eu am adaugat ceva, daca tu vrei sa modifici sau sa optimizezi sa il lucrezi este alegerea ta. Ia de function ca definitie, o poti defini si singur, dar daca stam bine si ne gandim toate gm-urile de pe net au aceasta definitie. Pentru ce sa o mai pun eu aici in acest tutorial? 

Daca nu iti convin codurile mele, il poti face dupa codurile tale, eu am postat o baza de un sistem, nu o optimizare de sistem! Daca iti vine si tie sa vomiti ca si la @#Yudin pentru ca nu iti plac codurile astea, vreu sa va mai explic odata, eu nu am stat sa optimizez un sitem sau sa fac un sistem optimizat, am facut o baza de sistem si voi sa o face-ti cum vreti voi + optimizare daca vreti optimizare. Eu l-am facut dupa cum am vrut eu pe acel gm cerut de acel baiat, daca lui ii trebuie optimizare sa se descurce, la fel cum se pot descurca toti care iau acest sistem! 

Daca nu va convine cum l-am facut, parerea mea este sa nu mai comentati aiurea!

Esti mai prost decat permite legea ...

Omule, trebuie sa fi prea prost sa scri ce ai scris tu mai sus :)))

"fiecare isi pune ce variabila vrea el"

:)))))))))))))))))))))))) da cum sa nu, am inteles si cum sta treaba cu variabilele in cabul tau, toate sunt la fel, ce dracu' ... eu nu vorbeam de numele variabilei omule .. :)) 

 

"era string-ul de inceput de la setplayerunjail de la mine"

vai doamne .. adica tu definesti un string de 128 de caractere, in codul pe care tu cu gura ta idioata ai spus ca l-ai scris pentru nu stiu ce gamemode de-al tau si tu zici ca ala e stringul de inceput :)))))))))) 

 

"vehiculele de la 0 - 19 sa le puna in vw 1992"

for(new i = 0; i < 5; i++) SetVehicleVirtualWorld(derbyEvent[19], 1992);

Cum pune codul asta vehiculele in VW 1992, eu vad ca pune numarul 19 in 1992 de 4 ori ..  :)) 

 

"nu stau sa optimizez gm-ul pentru tot prostul"

Nu esti in stare sa-ti optimizezi creierul, apai gm-ul ..

 

La 5 am spus ca e o verificare inutila.

 

"Ia de function ca definitie, o poti defini si singur, dar daca stam bine si ne gandim toate gm-urile de pe net au aceasta definitie."

Da cum dracu' merg eu sa ma uit prin toate gamemode-urile de pe net sa caut function, nu ? Sunt un incepator abea am intrat in lumea sampului si vreau sa invat sa-mi fac un server, de unde stiu eu pe ce gm sa ma uit si ce trebuie sa copiez ca daca dau search dupa 'function' surpriza, o sa vad foarte multe, de unde stiu eu ca #define function ala e ce imi trebuie mie .. de unde stiu eu ce inseamna #define sau ce face sau asa ...

Repet, esti mai prost decat permite legea daca tu numesti asta "tutorial". 

Si in ultimul rand am vazut ca ai zis "eu am facut doar o baza, cine vrea sa continue si sa il optimizeze" bravo ma fratica, mare cacat de scripter esti tu de faci o baza, adica locul de unde pleaca toata magia si o faci foarte prost. Ba din contra idiotule, daca oferi o baza ar trebui sa o oferi cu toate explicatiile necesare, ce face fiecare functie, de ce,  cum, unde, in ce fel, in ce mod ... si foarte bine lucrata, tinand cont ca esti mare smecher Razvanel cu "sistemele" tale. 

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Nu are rost sa continui nu ai cu cine, de cand a luat sistemul de telecabina din briston si se lauda ca e telegondola lui a dovedit ce fel de om e. Nici acum nu stie diferenta dintre telecabina si telegondola probabil =))

 

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
50 minutes ago, Dennis12. said:

Esti mai prost decat permite legea ...

Omule, trebuie sa fi prea prost sa scri ce ai scris tu mai sus :)))

"fiecare isi pune ce variabila vrea el"

:)))))))))))))))))))))))) da cum sa nu, am inteles si cum sta treaba cu variabilele in cabul tau, toate sunt la fel, ce dracu' ... eu nu vorbeam de numele variabilei omule .. :)) 

 

"era string-ul de inceput de la setplayerunjail de la mine"

vai doamne .. adica tu definesti un string de 128 de caractere, in codul pe care tu cu gura ta idioata ai spus ca l-ai scris pentru nu stiu ce gamemode de-al tau si tu zici ca ala e stringul de inceput :)))))))))) 

 

"vehiculele de la 0 - 19 sa le puna in vw 1992"


for(new i = 0; i < 5; i++) SetVehicleVirtualWorld(derbyEvent[19], 1992);

Cum pune codul asta vehiculele in VW 1992, eu vad ca pune numarul 19 in 1992 de 4 ori ..  :)) 

 

"nu stau sa optimizez gm-ul pentru tot prostul"

Nu esti in stare sa-ti optimizezi creierul, apai gm-ul ..

 

La 5 am spus ca e o verificare inutila.

 

"Ia de function ca definitie, o poti defini si singur, dar daca stam bine si ne gandim toate gm-urile de pe net au aceasta definitie."

Da cum dracu' merg eu sa ma uit prin toate gamemode-urile de pe net sa caut function, nu ? Sunt un incepator abea am intrat in lumea sampului si vreau sa invat sa-mi fac un server, de unde stiu eu pe ce gm sa ma uit si ce trebuie sa copiez ca daca dau search dupa 'function' surpriza, o sa vad foarte multe, de unde stiu eu ca #define function ala e ce imi trebuie mie .. de unde stiu eu ce inseamna #define sau ce face sau asa ...

Repet, esti mai prost decat permite legea daca tu numesti asta "tutorial". 

Si in ultimul rand am vazut ca ai zis "eu am facut doar o baza, cine vrea sa continue si sa il optimizeze" bravo ma fratica, mare cacat de scripter esti tu de faci o baza, adica locul de unde pleaca toata magia si o faci foarte prost. Ba din contra idiotule, daca oferi o baza ar trebui sa o oferi cu toate explicatiile necesare, ce face fiecare functie, de ce,  cum, unde, in ce fel, in ce mod ... si foarte bine lucrata, tinand cont ca esti mare smecher Razvanel cu "sistemele" tale. 

Esti un prost, prea prost in fata mea, iti spun sincer! Nu ma intereseaza parerile tale de prost gust, si apropo, mia controleaza-ti cuvintede de om cacat si tampit ce esti.

 

21 minutes ago, Mister said:

Nu are rost sa continui nu ai cu cine, de cand a luat sistemul de telecabina din brstion si se lauda ca e telegondola lui a dovedit ce fel de om e. Nici acum nu stie diferenta dintre telecabina si telegondola probabil =))

 

Ma doare in pula de parerea ta.

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Ba buburuza proasta daca faci manual fa ca totul sa fie frumos si inteles,nu rahatul asta care il pui doar ca sa fie

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
4 minutes ago, #Yudin said:

Ba buburuza proasta daca faci manual fa ca totul sa fie frumos si inteles,nu rahatul asta care il pui doar ca sa fie

Buburuza proasta sa ii spui la mata! Ok? 

Fac ce post vrea, postez cum vreau eu, daca vrea cineva sa ii dea atentie sa ii dea, daca nu du-te si comenteaza in alte postari. Ca te bagi ca musca-n cacat si mananci fara sa te opresti!

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
Acum 4 minute, razvanduciuc a spus:

Esti un prost, prea prost in fata mea, iti spun sincer! Nu ma intereseaza parerile tale de prost gust, si apropo, mia controleaza-ti cuvintede de om cacat si tampit ce esti.

 

Ma doare in pula de parerea ta.

In fata ta? :)))))))))))))))))) 

In fata ta sunt un rege bai smechere, daca e sa o iau ca ai si tu niste cunostiinte in domeniu' ar fi sa iti spun ca esti NULL ... daca ti-as spune altceva nu prea cred ca ai intelege. Mi-ai spus mai sus sa iti scriu ce greseli ai, am enumerat 5 si ti-am si spus unde puteai face mai bine si de ce puteai sa te folosesti, desteptule .. si tu ai un contra-argument super bine pus la punct ... "am facut sistemul asta ca baza ca sa il editati si sa-l optimizati voi" :)))) penibilule.

Sincer sa fiu daca comunitatea de SAMP ar scapa de oameni prosti ca si tine, sau cel putin daca v-ati schimba si voi poate ar ajunge undeva sus, unde a fost odata. 

 

@Mister sincer sa fiu, daca stai sa te uiti prin posturile mele de pe forum nu prea stau sa ma iau de oamenii care fac "tutoriale" poate aduc un hate constructiv unora pentru ca, consider ca au un oarecare potential, un sambure de talent pentru programare si incerc sa le spun ceva de genu' "ba frate uite, aici puteai sa faci mai bine, puteai sa te folosesti de X, de Y", urmaream sa-l invat ceva, in schimb pe idiotu' asta urmaresc doar sa-i demonstrez ca e mai prost decat ar crede .. Inca din primul reply pe care mi l-a lasat cand a venit prima data pe forumul asta nu l-am suportat si nici nu am sa o fac curand, arfist si pe langa e si prost "al vostru razvan duciuc".

 

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Hah treci la parinti,inteligent mai esti ma,la altceva nu esti capabil? Ai tupeu sa te atingi de parinti,cit de prost esti?

 

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

mai mai terminați și voi cu atâtea jichiri mai bine închide acest topic @Mister și asa are o grămada de greșeli în acest tutorial.

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
3 minutes ago, Dennis12. said:

In fata ta? :)))))))))))))))))) 

In fata ta sunt un rege bai smechere, daca e sa o iau ca ai si tu niste cunostiinte in domeniu' ar fi sa iti spun ca esti NULL ... daca ti-as spune altceva nu prea cred ca ai intelege. Mi-ai spus mai sus sa iti scriu ce greseli ai, am enumerat 5 si ti-am si spus unde puteai face mai bine si de ce puteai sa te folosesti, desteptule .. si tu ai un contra-argument super bine pus la punct ... "am facut sistemul asta ca baza ca sa il editati si sa-l optimizati voi" :)))) penibilule.

Sincer sa fiu daca comunitatea de SAMP ar scapa de oameni prosti ca si tine, sau cel putin daca v-ati schimba si voi poate ar ajunge undeva sus, unde a fost odata. 

 

@Mister sincer sa fiu, daca stai sa te uiti prin posturile mele de pe forum nu prea stau sa ma iau de oamenii care fac "tutoriale" poate aduc un hate constructiv unora pentru ca, consider ca au un oarecare potential, un sambure de talent pentru programare si incerc sa le spun ceva de genu' "ba frate uite, aici puteai sa faci mai bine, puteai sa te folosesti de X, de Y", urmaream sa-l invat ceva, in schimb pe idiotu' asta urmaresc doar sa-i demonstrez ca e mai prost decat ar crede .. Inca din primul reply pe care mi l-a lasat cand a venit prima data pe forumul asta nu l-am suportat si nici nu am sa o fac curand, arfist si pe langa e si prost "al vostru razvan duciuc".

 

"In fata ta sunt un rege bai smechere" Esti un cacat cu ochi in fata mea!

 

6 minutes ago, #Yudin said:

Hah treci la parinti,inteligent mai esti ma,la altceva nu esti capabil? Ai tupeu sa te atingi de parinti,cit de prost esti?

 

Atata timp cat tu iti permiti sa imi vorbesti cum imi vorbesti si eu imi permit sa vorbesc cu tine cum vreau eu, parerea mea mai bine mars la moldovenii tai si la rusii tai si lasa romania in pace! Nu stiu de ce nu suport eu moldovenii, dar nu ii suport pentru ca sunt prea prosti, ca sa intelegi si tu.

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
2 minutes ago, Geani said:

mai mai terminați și voi cu atâtea jichiri mai bine închide acest topic @Mister și asa are o grămada de greșeli în acest tutorial.

Ti-a cerut cineva o parere?

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
Acum 1 minut, razvanduciuc a spus:

"In fata ta sunt un rege bai smechere" Esti un cacat cu ochi in fata mea!

 

Atata timp cat tu iti permiti sa imi vorbesti cum imi vorbesti si eu imi permit sa vorbesc cu tine cum vreau eu, parerea mea mai bine mars la moldovenii tai si la rusii tai si lasa romania in pace! Nu stiu de ce nu suport eu moldovenii, dar nu ii suport pentru ca sunt prea prosti, ca sa intelegi si tu.

Sunt si voi fi :) :* 

Te pup dragu' meu razvanel ❤️ imi place ca deja ai inceput sa suferi pentru ca sti cruntul adevar :( repet: sunt si voi fi peste tine mereu. Spor la copiat sisteme de telecabina si telegondola.

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
1 minute ago, Dennis12. said:

Sunt si voi fi :)😘

Te pup dragu' meu razvanel ❤️ imi place ca deja ai inceput sa suferi pentru ca sti cruntul adevar :( repet: sunt si voi fi peste tine mereu. Spor la copiat sisteme de telecabina si telegondola.

Atat de mult va deranjat pe toti creditele de la acea telegondola incat @Mister mi-a dat la toate reply-urile mele warning pentru nimic, doar de ciuda asta, a trebuit sa iau legatura cu woops si viorel pentru asta sa imi stearga punctele de warning si mi-a lasat doar cele de spam forum, insa voi ati inceput de atunci de la acel sistem sa imi comentati in toate postarile si sa faceti pe marii scripteri, sa culcat mama voastra cu pawno de ati iesit atat de inteligenti in acest limbaj, dupa cum a spus si mister "Am furat sistemul si l-am postat pe net" Nu am furat nimic, am postat un sistem de pe un gm, care nu are cum sa imi demonstreze ca este sistemul sau gm-ul lui. Daca e la o adica si cei care detin serverele mari de 1000 sloturi cu 1000/1000 playeri pe ele, mi-au furat gm-urile? Sa spun si eu asa... Asta cu telegondola va afectat atat de mult pe toti care sunteti prieteni cu Mister si incercati sa faceti pe desteptii in postariile mele. Du-te si vezi-ti de sistemele tale si ale lui Mister si a prietenilor vostri si lasati-ma pe mine sa imi vad de treaba, daca aveti ceva personal cu mine va astept sa imi dati un pm sa discutam, sau poate sa ne si intalnim pe undeva sa discutam, nu o luati intr-un fel de amenintare dar deja sunteti cam prosti dupa cum observ eu. 

De ce mi-a dat accept la postarea aceea cu telegondola Mister daca nu i-am postat creditiele? Pentru a intra si a spune ca i-am furat sistemul? Sau ce... pentru asta, ca dupa sa ma iau de el si sa imi dea warning, doar de ce daca e moderator si se poate. Hai te rog mars in plm la alta masa ca esti prea prost pentru secolul 21.

  • Haha 1

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
Acum 3 minute, razvanduciuc a spus:

Atat de mult va deranjat pe toti creditele de la acea telegondola incat @Mister mi-a dat la toate reply-urile mele warning pentru nimic, doar de ciuda asta, a trebuit sa iau legatura cu woops si viorel pentru asta sa imi stearga punctele de warning si mi-a lasat doar cele de spam forum, insa voi ati inceput de atunci de la acel sistem sa imi comentati in toate postarile si sa faceti pe marii scripteri, sa culcat mama voastra cu pawno de ati iesit atat de inteligenti in acest limbaj, dupa cum a spus si mister "Am furat sistemul si l-am postat pe net" Nu am furat nimic, am postat un sistem de pe un gm, care nu are cum sa imi demonstreze ca este sistemul sau gm-ul lui. Daca e la o adica si cei care detin serverele mari de 1000 sloturi cu 1000/1000 playeri pe ele, mi-au furat gm-urile? Sa spun si eu asa... Asta cu telegondola va afectat atat de mult pe toti care sunteti prieteni cu Mister si incercati sa faceti pe desteptii in postariile mele. Du-te si vezi-ti de sistemele tale si ale lui Mister si a prietenilor vostri si lasati-ma pe mine sa imi vad de treaba, daca aveti ceva personal cu mine va astept sa imi dati un pm sa discutam, sau poate sa ne si intalnim pe undeva sa discutam, nu o luati intr-un fel de amenintare dar deja sunteti cam prosti dupa cum observ eu. 

De ce mi-a dat accept la postarea aceea cu telegondola Mister daca nu i-am postat creditiele? Pentru a intra si a spune ca i-am furat sistemul? Sau ce... pentru asta, ca dupa sa ma iau de el si sa imi dea warning, doar de ce daca e moderator si se poate. Hai te rog mars in plm la alta masa ca esti prea prost pentru secolul 21.

:O cum ai calculat secolul ?

Omule, ala e cod copiat din gamemode-ul lui Mister si ai scris ca e facut de tine de la 0 prostovane ... 

Eu nu am zis nimic de ma-ta ca daca e sa o luam asa nu s-a culcat mama cu 'pawno', dar tactu' sigur s-a culcat cu o curva inainte sa apari tu.

Nu am chef sa continui cu injurii la adresa parintilor ca nu isi are rost.

Am vazut ca si mai sus te-ai legat de parinti, prost gust :):*   

Spor la suferinta!

 

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu

Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.

Creează un cont

Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!

Înregistrează un nou cont

Autentificare

Ai deja un cont? Autentifică-te aici.

Autentifică-te acum

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×

Informații Importante

Acest site foloseşte cookie–uri. Prin continuarea navigării, eşti de acord cu modul de utilizare a acestor informaţii. Pentru mai multe detalii, vezi Termeni de Utilizare și Politică Intimitate.