Sari la conținut
qGeo

GM Burned - Securitate admin scoasa.

Postări Recomandate

Salut ! Este prima data cand postez un gamemode si sper sa va placa ! Am decis sa postez gamemode-ul Burned fara protectia la admini pentru cei nestiutori.

Download : http://www.girlshare.ro/3490073526.5

Poze din pacate nu am.....

Virus total: Nu am pus deoarece nu are virusi.Daca detecteaza AntiVirus-ul ceva imi spuneti

Bafta cu el !

Editat de qGeo

Partajează acest post

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
Chiar acum, AedaBRO a spus:

Apropo , sunt incepator cum adica Protectie scoasa?

Gamemode-ul a avut o protectie, adica cand te conectai pe sv cu admin iti dadea kick....si pentru cei ce nu stiu sa il scoata sau sa ramana cu el si sa dea /setkey sau cv de genu, am postat gm-ul fara securitate 

Partajează acest post

Link spre post
Chiar acum, RazvaN. a spus:

Bravo, acum toti copilasii de maxim 10 ani isi deschid serverul folosind acest gamemode. Multumim, acum o sa existe mai multe servere fantoma.

Eh......Eu am postat pentru ca am vazut ca multi se vaita ca nu stie sa scoata protectia..

Partajează acest post

Link spre post
Just now, qGeo said:

Gamemode-ul a avut o protectie, adica cand te conectai pe sv cu admin iti dadea kick....si pentru cei ce nu stiu sa il scoata sau sa ramana cu el si sa dea /setkey sau cv de genu, am postat gm-ul fara securitate 

Ms bun GM , fac niste edituri la el.

Editat de AedaBRO

Partajează acest post

Link spre post
Acum 4 minute, AedaBRO a spus:

Mane Dami cerere pe FB Eduard Drew sa vorbim ceva ok?

O sa iti dau cand am timp.

Partajează acest post

Link spre post

aaaa =]]]]]]]]] defapt nu e scoasa protectia =]]]]] scuze atunci am crezut ca GM meu ai postat =]]]]]]]]]]]] dar ma uitat ca ti-am lasat doar amx ;)  

Care vrea GM fara protectie Add my skype Pro-[SkZ]

Partajează acest post

Link spre post
1 oră în urmă, RazvaN. a spus: