Jump to content

Începător ?!


Recommended Posts

Salut , numele meu este Sebastian și de curând m-am gândit să mă apuc de SA:MP și să încerc să-mi creez un gm de la 0 după bunul meu plec . O problemă , sunt începător în acest lucru , sincer să zic n-am habar deloc . Pe ce ar trebuii să mă axez ? Pe ce limbaje de programare ? Și aș dori dacă se poate să-mi răspundeți la niște întrebări:

  • Care este diferența între un server cu utilizatorii în folder și unu cu utilizatorii pe MySQL.
  • Baza de date MySQL poate fi urcată pe un webhost ? Spre exemplu webhostul de la domeniul unui prieten.
  • Dacă știu limbajele de bază PHP/HTML trebuie să mai știu și alte limbaje ?

Informații

  • Nu-mi ziceți să editez unu de pe net sau așa că și în asta sunt începător. De două zile a început să mă pasioneze acest joc.
  • Doresc răspunsuri ample din partea celor care au trecut prin aceste momente (să fii începător) și să aibă o anumită experiență.
Link to comment
Share on other sites

Pai, limbajele PHP/HTML nu te vor ajuta in scripting SA-MP. Pentru inceput ar fi bine sa te uiti la tot felul de tutoriale si de pe acest site si de pe wiki.sa-mp.com si sa inveti cam tot ce vezi pe acolo, deoarece te va ajuta foarte mult. Mysql si INI.. da.. este o mare diferenta intre ele. Ce pot sa iti spun este ca este mult mai folositor si in acelasi timp mult mai bun modul MySql decat cel pe fisiere .ini - sa luam ca exemplu ca pentru gamemode-ul tau ai vrea sa iti faci si un panel.. da se poate si pe fisiere insa este mult mai usor si mai la indemana MySql + ca este acum in voga. Why n0t? :-D. Deci pe ce am vrut sa ma axez prin spusele mele... Este mult mai bun MySql si limbajul pentru scripting este PAWN iar programul este PAWNO daca nu am gresit in asta :)) Eu iti urez succes! ?

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Draga Sebastian ..si eu sunt un scripter incepator...si,si eu am patit exact la fel ca si tine...parerea mea este urmatoarea: