Jump to content

Întrebare legată de restricție.


Recommended Posts

Am o întrebare. Am creat job-ul Trucker, atașez remorca, toate frumoase. Cum pot face ca atunci când pierd remorca să îmi trimită un mesaj și să nu meargă să primesc banii dacă nu am remorca atașată? Un fel de protecție..

 

M-am gândit să fac ceva de genul următor.

 

Să creez o funcție "attached", după ce atașez remorca, acea funcție să fie egală cu 1. (attached[playerid] = 1), însă nu știu cum să fac ca după ce o pierd, această funcție să se execute.

Link to comment
Share on other sites

Am o întrebare. Am creat job-ul Trucker, atașez remorca, toate frumoase. Cum pot face ca atunci când pierd remorca să îmi trimită un mesaj și să nu meargă să primesc banii dacă nu am remorca atașată? Un fel de protecție..

 

M-am gândit să fac ceva de genul următor.

 

Să creez o funcție "attached", după ce atașez remorca, acea funcție să fie egală cu 1. (attached[playerid] = 1), însă nu știu cum să fac ca după ce o pierd, această funcție să se execute.

exista IsTrailerAttachedToVehicle si verifici in checkpoint daca are sau nu remorca:

new carid = GetPlayerVehicleID(playerid);
if(!IsTrailerAttachedToVehicle(carid)) return SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, "Intoarce-te dupa remorca!");

 

Link to comment
Share on other sites

exista IsTrailerAttachedToVehicle si verifici in checkpoint daca are sau nu remorca:

new carid = GetPlayerVehicleID(playerid);
if(!IsTrailerAttachedToVehicle(carid)) return SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, "Intoarce-te dupa remorca!");

 

Am făcut cum ai spus tu, uite rezultatul: https://www.youtube.com/watch?v=FvSkCj_R4PY&feature=youtu.be

 

Script-ul:

 

 

public OnTrailerHooked(playerid, vehicleid, trailerid)
{
    if(PlayerInfo[playerid][pJob] == 10 && jobworking[playerid] == 0)
    {
        ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_TRUCKER, DIALOG_STYLE_LIST, "Mission Selection","Ocean Dock's (LS)\nDillimore (LS)\nLas Colinas (LS)\nSpinybed (LV)\nLVA Freight Depot (LV)\nRedsands West (LV)","Chose","");
    }
    if(IsTrailerAttachedToVehicle(vehicleid))
    {
        new carid = GetPlayerVehicleID(playerid);
        if(!IsTrailerAttachedToVehicle(carid)) 
        {
            if(jobworking[playerid] == 1)
            SCM(playerid, COLOR_WHITE, "Trailer pierdut !");
        }
        else if(IsTrailerAttachedToVehicle(carid))
        {
            if(jobworking[playerid] == 1)
            SCM(playerid, COLOR_WHITE, "Trailer recuperat !");
        }
        return 1;
    }
    return 1;
}

 

APROPO, și cum pot face să se dezactiveze checkpoint-ul dacă pierd trailer-ul?

Și după ce îl iau înapoi, să apară checkpoint-ul..

Edited by Gawitkkk
Link to comment
Share on other sites

Tot în EVF.inc și și OnTrailerUnhooked, parcă așa se numea, folosește-o.

Cum pot face să se dezactiveze checkpoint-ul dacă pierd trailer-ul?

Și după ce îl iau înapoi, să apară checkpoint-ul..

 

EDIT:

 

Şi cum pot face să nu intre în check point dacă nu are trailer-ul ataşat?

Edited by Gawitkkk
Link to comment
Share on other sites

Cum pot face să se dezactiveze checkpoint-ul dacă pierd trailer-ul?

Și după ce îl iau înapoi, să apară checkpoint-ul..

 

EDIT:

 

Şi cum pot face să nu intre în check point dacă nu are trailer-ul ataşat?

Ai functia OnTrailerUnhooked pentru asta, cred ca asa era.

Pai daca ii dezactivezi checkpoint-ul cum sa mai intre in el?

Link to comment
Share on other sites

Ai functia OnTrailerUnhooked pentru asta, cred ca asa era.

Pai daca ii dezactivezi checkpoint-ul cum sa mai intre in el?

Să se dezactiveze check point-ul dacă nu are remorca ataşată, iar când pun remorca înapoi să apară check point-ul..

 

Sau să fac cumva o restricţie să nu accepte dacă nu am trailer-ul ataşat.

Link to comment
Share on other sites

public OnTrailerHooked(playerid, vehicleid, trailerid)
{
    if(PlayerInfo[playerid][pJob] == 10 && jobworking[playerid] == 0)
    {
        ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_TRUCKER, DIALOG_STYLE_LIST, "Mission Selection","Ocean Dock's (LS)\nDillimore (LS)\nLas Colinas (LS)\nSpinybed (LV)\nLVA Freight Depot (LV)\nRedsands West (LV)","Chose","");
    }
    if(IsTrailerAttachedToVehicle(vehicleid))
    {
        new carid = GetPlayerVehicleID(playerid);
        if(!IsTrailerAttachedToVehicle(carid)) 
        {
            if(jobworking[playerid] == 1)
            SCM(playerid, COLOR_WHITE, "Trailer pierdut !");
            DisablePlayerCheckpoint(playerid);
        }
        else if(IsTrailerAttachedToVehicle(carid))
        {
            if(jobworking[playerid] == 1)
            SCM(playerid, COLOR_WHITE, "Trailer recuperat !");
            SetPlayerCheckpoint(playerid, id-ul de la cp-ul tau);
        }
        return 1;
    }
    return 1;
}

Respect acestei comunitati, dar mai presus respect membrilor ei !

Link to comment
Share on other sites

public OnTrailerHooked(playerid, vehicleid, trailerid)
{
    if(PlayerInfo[playerid][pJob] == 10 && jobworking[playerid] == 0)
    {
        ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_TRUCKER, DIALOG_STYLE_LIST, "Mission Selection","Ocean Dock's (LS)\nDillimore (LS)\nLas Colinas (LS)\nSpinybed (LV)\nLVA Freight Depot (LV)\nRedsands West (LV)","Chose","");
    }
    if(IsTrailerAttachedToVehicle(vehicleid))
    {
        new carid = GetPlayerVehicleID(playerid);
        if(!IsTrailerAttachedToVehicle(carid)) 
        {
            if(jobworking[playerid] == 1)
            SCM(playerid, COLOR_WHITE, "Trailer pierdut !");
            DisablePlayerCheckpoint(playerid);
        }
        else if(IsTrailerAttachedToVehicle(carid))
        {
            if(jobworking[playerid] == 1)
            SCM(playerid, COLOR_WHITE, "Trailer recuperat !");
            SetPlayerCheckpoint(playerid, id-ul de la cp-ul tau);
        }
        return 1;
    }
    return 1;
}

Dacă pun 1, va pune 1, dar dacă el selectează 2? Trebuie să citească ce cp a selectat şi să îl pună pe acela.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. For more details you can also review our Terms of Use and Privacy Policy.